صنایع دستی حامد کریمی

صنایع دستی حامد کریمی

صنایع دستی حامد کریمی یکی از تولید کنندگان صاحب نام صنایع دستی استان اصفهان است که علاوه بر کیفیت بسیار عالی اجناس خود توانسته است با خدمات پس از فروش و قیمت فروش خیلی خوب خود و همچنین با ساخت محصولات مختلف و خاص نسبت به دیگر تولید کنندگان قدم بزرگی در گسترش و رشد هنرهای دست ساز ایرانی بردارد .

نمایندگی صنایع دستی حامد کریمی

سایت هنرلوکس با همت فراوان و تهیه محصول های صنایع دستی حامد کریمی با اصالت توانسته نمایندگی همه ی محصولات برند حامد کریمی را از آن خود کند که با فعالیت حرفه ای در بستر فضای مجازی و الکترونیک توانسته از برترین نماینگان این نشان باشد. صنایع دستی اصفهان با تنوع بسیار بالا و ظروف زیبای خود باعث شده تا مخاطبان بسیاری در سرتاسر ایران رو به این ظروف جهت استفاده در دکوراسیون خانه و محل کار خود نموده اند. و

جهت مشاوه و کسب اطلاعت بیشتر و ثبت سفارشات خود با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

0913-8888-250

0313-3206-868

انواع محصولات صنایع دستی حامد کریمی

  • مس و پرداز
  • فیروزه کوبی
  • مس و خاتم
  • میناکاری
  • و …

فیروزه کوبی حامد کریمی

محصولات فیروزه کوبی صنایع دستی حامد کریمی تا به حال جزء نشان های برتر در زمینه ی فرآوری صفر تا صد و با کیفیتی متمایز بوده و سعی دارد جایگاه خود را عرضه ی اجناس با کیفیت و متنوع ارتقا بخشد. همچینین کلیه ی محصولات این نشان معتبر حاوی شناسنامه هنری و کارت گارانتی و همچنین امضای حامد کریمی است.
هنرمندان اصفهانی بویژه استاد حامد کریمی و مسعود کریمی یکی از تولید کنندگان برتر این دسته از ظروف هستند که تولیدات خلاقانه و متنوع آن‌ها به سایر شهرهای دیگر ایران و همچنین کشور های خارجی ارسال می‌ شود. ابعاد و تنوع محصول های فیروزه کوبی بسیار زیاد و متفاوت است و مطابق سلیقه و نظر خود میتوانید آن را فراهم کنید. این ظروف پذیرایی قابل استفاده به عنوان میوه خوری فیروزه کوبی و همچنین ظرفیت تزیینی در دکور اتاق شماست.

فیروزه کوبی صنایع دستی نصف جهان
محصولات فیروزه کوبی نصف جهان

قیمت خرید محصولات فیروزه کوبی متناسب با ابعاد و نوع آن متنوع است. جایگاه هنری این ظروف هنری به حدی است که قابل مقایسه با ظروف کریستال نمی‌ باشد. به دلیل استفاده از سنگ فیروزه نیشابور و همچنین فلز مس در ساخت این ظروف، قیمت آن نسبتاً بالاست اما هنگامی که تصمیم بگیرید آن را تعویض کنید و یا بفروشید به راحتی می توانید با قیمت مناسب آن را به فروش برسانید.

مس و پرداز صنایع دستی حامد کریمی

مس و پرداز کریمی از دیگر محصولات این تولید کننده است که توانسته با طرح و نقش خاص پرداز خود با تنوع و زیر ساخت های مختلف سهم بزرگی از بازار مس و پرداز باشد که می توانید عکس نمونه ای از محصولات را در آخر مشاهده نمایید و در صورت علاقه با پشتیبانی هنر لوکس تماس یا در شبکه های اجتماعی واتساپ و تلگرام استعلام قیمت نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *