صنايع دستي سفارشي (سفارشي سازي صنايع دستي)

سفارش صنایع دستی

صنايع دستي سفارشي (سفارشي سازي صنايع دستي)

نحوه ی سفارش صنایع دستی

بعضی مواقع ممکن است ما نیاز به صنایع دستی سفارشی پیدا کنیم. یعنی مدل یا طرح خاصی را در نظر داشته باشیم که در بازار موجود نباشد و بخواهیم سفارش بدهیم تا آن را برای ما بسازند. در چنین مواقعی دو راه پیش رو داریم. راه اول این است که مستقیم به سراغ هنرمند مربوطه برویم و از او بخواهیم در حیطه ی کاری خود، محصول موردنظر ما را تولید کند. راه دوم این است که به سراغ ارائه دهنده محصولات برویم و از او که واسطه ی بین هنرمند و خریداران است بخواهیم این سفارش را برای ما بزند.

از راه اول در زمانی بهتر است استفاده کنیم که ما قصد ایجاد کسب و کار در این زمینه را داشته باشیم. بخواهیم این محصول را به تعداد زیاد و عمده برای ما تولید کنند و ما بفروشیم. در چنین شرایطی پیدا کردن یک هنرمند کاردان و با تجربه به صرفه است.

اما گاهی ممکن است ما تنها به یک یا چند مورد از محصول موردنظر نیاز داشته باشیم. در چنین شراطی رفتن به سراغ ارائه دهنده و واسطه شاید برای ما به صرفه تر باشد. زیرا برای تولید محصول مراحل مختلفی مانند تهیه مواد اولیه، ساخت ظرف زیرساخت، پیاده کردن هنر مربوطه روی آن، لعاب کاری نهایی، پرداخت و مانند این ها لازم است. وقتی ما به سراغ هنرمند برویم شاید کار او فقط یک مرحله از بین مراحل فوق باشد. اما وقتی به سراغ واسط برویم می تواند پیگیری های لازم را انجام دهد تا تمام مراحل برای محصول ما انجام شود.

سفارش صنایع دستی مختلف

معمولا در بین صنایع دستی ، هدایای تبلیغاتی هستند که زیاد سفارش داده می شوند. هنرلوکس بخاطر داشتن کارگاه های تولیدی می تواند سفارش شما را پذیرفته و مطابق با آن محصول تبلیغاتی شما را آماده کند. برای مثال اگر بخواهید تعدادی تندیس تبلیغاتی سفارش دهید، کافیست طرح موردنظر خود را به اضافه لوگو یا برندتان در اختیار ما قرار دهید تا محصول مطابق با خواست شما آماده و تولید گردد.

انواع صنایع دستی سفارشی

محصولات میناکاری : مانند تندیس مینا ، بشقاب ، گلدان ، قاب بشقاب مینا و …

محصولات خاتم کاری : مانند ساعت خاتم ، شکلات خوری ، خودکار خاتم ، جعبه ی جواهرات ، جا دستمال کاغذی و …

محصولات فیروزه کوبی : مانند گلدان ، زیورآلات فیروزه و …

محصولات مس و پرداز : مانند آینه و شمعدان، گلدان ، آجیل خوری و…

محصولات قلمکار و ترمه : مانند رومیزی ، سجاده ، سفره و …

محصولات قلمزنی : مانند تابلوهای نفیس

صنایع دستی سفارشی
صنایع دستی سفارشی در هنرلوکس

 

قیمت سفارشی سازی صنایع دستی

بستگی به نوع صنايع دستي سفارشي و میزان زمان و مواد اولیه لازم برای آماده سازی سفارش شما قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر شما یک تندیس تبلیغاتی میناکاری را سفارش بدهید مسلماً قیمت بسیار مناسب تری خواهد داشت نسبت به زمانی که یک تابلوی بزرگ قلمزنی یا یکی از محصولات فیروزه کوب را مدنظر دارید. البته مجموعه ی ما سعی بر آن دارد که با کم ترین قیمت ممکن ، باکیفیت ترین محصولات را به دست شما برساند.

صنایع دستی سفارشی هنرلوکس
صنایع دستی سفارشی هنرلوکس

واسطه ی سفارش صنایع دستی

سفارش صنایع دستی می تواند هم با واسطه و هم بدون واسطه انجام شود.معمولا فروشگاه هایی که خودشان تولیدی دارند، واسطه محسوب نمی شوند. زیرا سفارش را از شما دریافت کرده و به واحد تولیدی خودشان انتقال می دهند. اما فروشگاه هایی که به واحد تولیدی مجهز نیستند را می توان واسطه نام برد، زیرا باید برای سفارش محصول به واحدهای تولیدی طرف قرارداد خود مراجعه کند. پیشنهاد ما به شما این است که به افرادی سفارش بدهید که مجهز به کارگاه تولیدی باشند. چند دلیل مهم پشت این پیشنهاد وجود دارد : اول اینکه این فروشگاه ها بخاطر حفظ اعتبار برند خود کالای با کیفیت به شما تحویل می دهند. دوم اینکه اگر احیانا مشکلی در محصول وجود داشته باشد راحت تر می توانند آن مشکل را برطرف کنند و در آخر چون تولید کننده خودشان هستند دستشان برای قیمت گذاری بازتر است و می توانند محصولات صنایع دستی سفارشی را با قیمت مناسب تر به شما ارائه بدهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *