خرید هدایای تبلیغاتی در تهران

خرید هدایای تبلیغاتی در تهران

خرید هدایای تبلیغاتی در تهران را از بزرگترین و معتر ترین مرکز هدایای تبلیغاتی تهران خرید نمایید. هنرلوکس با فروش مستقیم کالای های خود توانسته محصولات تبلیغاتی را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد

هدایای تبلیغاتی خاص تهران

برای خرید هدایای خاص تبلیغاتی در تهران یا سایر استان ها بهتر است ابتدا هدایای خاص را بشناسیم. هدیه های پرفروش تر هستند که به بازاریابی و فروش یک کسب و کار بیشتر کمک کنند. هدیه هایی که به برند شدن شما کمک می کنند و نام شما را بر سر زبان ها می اندازند. برای مثال هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و یا باکس های تبلیغاتی که درون آن ها چند عدد از صنایع دستی قرار دارد می تواند یک هدیه لوکس، خاص و منحصربه فرد باشد که هرکسی آن ها را هدیه نمی دهد.

هدایای تبلیغاتی خاص در تهران
فروش هدایای تبلیغاتی خاص در تهران

جعبه لوکس هدیه های تبلیغاتی

این جعبه ها معمولا شامل چند قطعه هدیه تبلیغاتی خاص و لوکس و هنری هستند که در کنار هم یک ست زیبا و منحصربه فرد از صنایع دستی را به وجود آورده اند. برای نمونه ممکن می توان داخل آن یک قطعه پارچه ی ترمه یا قلمکار ، یک عدد گلدان میناکاری، فیروزه کوبی یا مس و پرداز، یک عدد جاسکه ای، خودکار یا قلمدان خاتم کاری شده و غیره قرار داد. در جعبه ی دیگری می توان یک ست زیبا از گلدان و بشقاب میناکاری در سایز دلخواه قرار داد. در جعبه ای دیگر می توان یک ست از محصولات مس و خاتم گذاشت. این بستگی به علاقه مندی و سلیقه ی مشتریان دارد که کدام جعبه با کدام محتویات را می پسندند.

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی
جعبه هدیه تبلیغاتی صنایع دستی

انواع صنایع دستی تبلیغاتی

البته به جز باکس ها یا جعبه ها می توان سایر محصولات صنایع دستی را نیز به عنوان هدایای تبلیغاتی به کار برد. برای مثال چند نمونه از آن ها را در این قسمت به شما پیشنهاد می دهیم:

  • خودکار خاتم
  • گلدان مینا
  • تندیس میناکاری
  • تابلوهای قلمزنی
  • ساعت خاتم
  • و غیره

که همه ی موارد فوق را می توانید در سایت هنرلوکس مشاهده کرده و به تعداد دلخواه سفارش دهید و سپس با ارسال رایگان در محل موردنظر خودتان تحویل بگیرید. اگر در تهران یا هر استان دیگری زندگی میکنید یا مشغول به کار هستید اصلا نگران حمل و دریافت محصولات نباشید. فقط کافیست آدرس و شماره تماس خود را به ما بگویید و محصولات را درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

قیمت محصولات خاتم کاری مس شیراز اصفهان
لیست قیمت خاتم کاری

 

معمولا محصولات خاتمکاری از جمله هدایای تبلیغاتی پرکاربرد هستند که انواع مختلف و تنوع بالای این محصولات باعث شده است که جزو پرفروش ترین های هدایای تبلیغاتی در تهران و سایر استان ها باشند.

تاثیر هدیه های تبلیغاتی در برندینگ و فروش

امروزه هدایای تبلیغاتی یکی از مهم ترین و رایج ترین روش های برندینگ محسوب می شود. نام برند شما باید بر روی این هدایا بدرخشد و شما را در ذهن مردم ثبت کند. هدیه خوشایندترین و لذت بخش ترین چیزی است که آدم می تواند از دیگران دریافت کند. طعم لذت بخش دریافت هدیه در ذهن و دل مشتری می ماند و هر بار این خاطره لذت بخش و خوشایند را با نام برند شما به یاد می آورد. به همین دلیل برند شما نیز در ذهنش به یک چیز خوشایند تبدیل می شود.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *