خرید فروش عمده تخته نرد خاتم

خرید و فروش عمده تخته نرد خاتم

خرید فروش عمده تخته نرد خاتم کاری اصفهان مرکز پخش تخته نرد در شهر اصفهان تهران شیراز و دیگر شهرهای کشور ایران ارزان و لاکچری با شناسنامه هنری و مینیاتور ، تذهیب

پشتبانی فروش: 09138888250

خرید تخته نرد خاتم کاری در تهران

خرید تخته نرد خاتم کاری در تهران به آسانی چند کلیلک میسر می باشد تخته نرد از زیباترین محصولات صنایع دستی نصف جهان است. با تخته نرد خاتم و مینیاتور می توانید ساعات خوشی در کنار دوستان خود سپری کنید. بازی فکری شطرنج و تخته یک ورزش ذهنی بشمار می رود و به جوانان پیشنهاد می شود. تخته نرد خاتم اعلا اثر دست هنرمندان اصفهانی بوده که با ذوق هنری خود یکی از زیباتری محصولات خاتم کاری شده را تولید می کنند. این تخته نرد خاتم کاری فروش خوبی در تهران و سایر شهرهای کشور داشته است.

پخش عمده تخته نرد خاتم

پخش عمده تخته نرد خاتم کاری با قیمت و کیفیت های متنوع بصورت فروش عمده و تکی و ارسال به سراسر شهر های ایران و کشور های خارجی تخته نرد خاتم کاری از سری کارهای زیبا و سرشار از هنر و عشق استادکاران اصفهان می باشد.منظم قرار گرفتن طرح ها و قرینه بودن آنها بر روی سطح تخته نرد نشان از مهارت استاد کار و صبر و حوصله ی زیاد آن در خلق این اثر زیبای هنری می باشد.

مراحل تولید تخته نرد

در اولی مرحله از تولید، برای ساخت زیر ساخت تخته نرد خاتم کاری از چوب های سالم و محکم استفاده می شود و سطح زیر ساخت کاملا صاف و بدون گره می باشد. پس از آن بستگی به طرح نهایی تخته نرد استاد کار نقاش بر قسمت مورد نظر زیر ساخت رنگ کاری و می کند. طراحی و کشیدن طرح ها و نقشی های روی تخته مانند گل و مرغ یا طرح های شکار بوسیله دست بسیار ماهرانه انجام گرفته می شود که نبودن هیچ گونه خدشه و عیبی در این محصول ارزش بسیار بالایی به آن بخشیده شده است.

تخته نرد و شطرنج خاتم کاری

خاتم کاری تخته نرد مرحله بعدی تولید که استاد کار ختم نقش های زیبا و غیر تکراری و مثلث های قرینه بوسیه چوب، سیم های مس و برج و استخوان شتر و گاو با دقت و ظرافت بسیار بالا بر روی قسمت مورد نظر بوسیله دست بر روی چوب چسبیده می شود که مصالح استفاده شده در این مرحله و نحوه اجرای آن باعث تغیر کیفیت کار می شود.مجموعه صنایع دستی اصفهان با سالها سابقه فعالیت در فروش تخته نرد صنایع دستی و با همکاری کردن با هنرمندان زبردست اصفهان این تضمین را به شما می دهد که کلیه محصولات این فروشگاه در نهایت دقت و کیفیت ساخته شده است و قطعا از خرید خود راضی خواهید بود.

تاریخچه تخته نرد

نَرْد یکی دیگر از بازی ها و سرگرمی های این دوره بود که اختراع آن را به بوذرجمهر یا اردشیر بابکان نسبت می دهند. در کتاب های لغت در باره تعریف نرد چنین آمده است:
نوعی بازی که به وسیله دو طاس (کعبتین) و سی مهره (پانزده مهره سفید و پانزده مهره سیاه) روی تخته (تخته نَرد) یا صفحه ای مقوایی انجام می شود؛ بدین طریق که هر یک از طرفین بازی، مهره های خود را که پانزده عدد است، (یک طرف سیاه و طرف دیگر سفید) روی تخته می چینند و سپس به نوبت، طاس ها را می اندازند و مجموع خانه های دو طاس را مأخذ قرار می دهند و طبق همان شماره، مهره های خویش را به راست یا چپ (طبق چیدن مهره ها) حرکت می دهند. این کار آن قدر ادامه می یابد تا همه مهره ها در شش خانه متصل آخری جمع شود. پس از آن، مهره ها را طبق شماره خال های طاس از تخته نَرد خارج می کنند. هرکدام از طرفین که تمام مهره های خود را زودتر خارج کند، برنده یک دست شناخته می شود و اگر همه مهره های یک حریف خارج شود و حریف حتی یک مهره هم خارج نکرده باشد، دو دست به نفع برنده حساب می شود.

معمولاً دور بازی پنج دست است. 30 مهره نشانه گر 30 شبانه روز ماه24 خانه:نشانگر 24 ساعت شبانه روز 4قسمت زمین:4 فصل سال5دست بازی:5 وقت یک شبانه روز2 رنگ سیاه و سفید :شب وروز هرطرف زمین 12 خانه دارد :12 ماه سال تخته نرد:کره زمینزمین بازی:اسمانتاس:ستاره بخت و اقبال گردش تاس ها :گردش ایاممهره ها :انسانهاگردش مهره زمین:حرکت انسانها (زندگی)برداشتن مهرها در پایان هر بازی مرگ انسان هاستمعانی و مفهوم اعداد تاس :1_یگانگی خداوند2_اسمان وزمین3_اندیشه نیک و گفنار نیک و پندار نیک4_شمال و جنوب شرق و غرب5_خورشید و ماه و ستاره و اتش و رعد6_شش روز افرینش

محصولات تولیدی خاتم شامل انواع تخته نرد و شطرنج در طرحهای لب ستونی و لب گرد از جنس چوب راش و گردو خاتمکای اعلا خاتم شیشی ، خاتم طلایی و خاتم سیاه ساده و ترکیبی با نقاشی مینیاتور طرح شکار، گل و مرغ و تذهیب میباشد.
مرکز پخش عمده خرید فروش عمده تخته نرد خاتم و شطرنج خاتمکاری مدرن شیک ارزان طرح چهره بزم شکار گل مرغ لیلی و ارسال رایگان به شهر های تهران آذربایجان ،اردبیل ،البرز ،ایلام ،بوشهر ،چهارمحال و بختیاری ،خراسان جنوبی مشهد ،خوزستان ،زنجان ،سمنان ،سیستان و بلوچستان ،فارس ،قزوین ،قم ،کردستان ،کرمان ،کرمانشاه ،کهگیلویه و بویراحمد ،گلستان ،گیلان ،لرستان ،مازندران ،مرکزی، هرمزگان ،همدان ،یزد

کسب اطلاعت بیشتر و مشاوره رایگان : 09138888250

3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *