آدرس ساعت دیواری فروشی و راسته ساعت فروشی بازار تهران

آدرس ساعت دیواری فروشی در شیراز و اصفهان آدرس راسته ساعت فروشی بازار تهران

  • آدرس ساعت دیواری فروشی در شیراز
  • راسته ساعت فروشی بازار تهران
  • آدرس فروش ساعت دیواری اصفهان

آدرس ساعت دیواری فروشی در شیراز

ساعت دیواری فانتزی نگین دار طرح لیندا فرقی نمی کند که کف خانه باشد یا دیوارهای خانه ، طراحی خوب دیوار خانه شما را فرش می کند . ساعت دیواری لیندا ، یک شاهکار فانتزی را به دکور اضافه می کند و تم مرده و بی روح اتاق را زنده و بافت دار نشان می دهد .

گل های اطراف ساعت لیندا با کمک خلاقیت شما ، طرح های جالبی را روی دیوار می سازد . با افزایش فاصله بین گل ها و تغییر چیدمان گل ها روی دیوار می توان فضای بزرگی از یک دیوار را پوشش داد . کمی رنگ با گل های مصنوعی یا درختچه های طبیعی به دکور اضافه کنید تا با طراحی فانتزی لیندا دکور اتاق به یک باغچه زنده تبدیل شود .

ساعت دیواری لندا از جنس پلکسی گلاس براق ساخته شده که بسیار سبک می باشد . برای نصب ساعت لیندا نیاز به سوراخ کردن دیوار و یا پیچ کردن قطعات نیست. کافیست از راهنمای نصب و چسب مخصوص دوطرفه درون بسته استفاده نمایید تا قطعات را روی دیوار نصب کنید.

آدرس ساعت دیواری فروشی در اصفهان

این چسب ها قابلیت جداسازی بدون صدمه به دیوار را داشته و می توان به راحتی به کمک باد گرم سشوار قطعات را جابجا کرد. بخش اصلی ساعت ، که موتور و عقربه های ساعت را تشکیل می دهد بوسیله میخ روی دیوار نصب می شود. آدرس ساعت دیواری فروشی در اصفهان

آدرس ساعت دیواری فروشی در تهران

نگین های کار شده روی گل های اطراف ساعت و صفحه اعداد ساعت در کنار متریال پلکسی گلاس ، درخشش زیبایی به ساعت داده است که از هر جای خانه چشم هر بیننده ای را جذب می کند. آدرس ساعت دیواری فروشی تهران

راسته ساعت فروشی بازار مشهد

ساعت دیواری فانتزی لیندا دارای راهنمای نصب و مونتاژ بوده و با ضمانتنامه سه ساله طلایی پدیده شاپ عرضه می شود . هرگونه شکستگی در زمان تحویل، تغییر رنگ و نقص در موتور و عقربه ها شامل گارانتی سه ساله پدیده شاپ می باشد.

راسته ساعت فروشی بازار کرج

با توجه به مجوز تولید پدیده شاپ از وزارت صنعت معدن تجارت ( اینجا مشاهده نمایید ) این ضمانتنامه معتبرست. ساعت دیواری فانتزی طرح بنفشه پس از ثبت سفارش بصورت فوری ارسال می شود.

راسته ساعت فروشی بازار تبریز

برای دریافت ساعت دیواری در هرجای ایران و پرداخت درب منزل از گزینه اضافه به سبد خرید استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *