جهیزیه عروس

جهیزیه عروس

با خرید محصولات صنایع دستی در سرویس ویترین جهیزیه عروس شامل محصولات شیک،با ارزش و لوکس دست ساز ایرانی از ساعت های میناکاری و خاتم کاری تا جدید ترین مدل های ویترین ملیله کاری و فیروزه کوبی می توانید ست جهیزیه خود را کامل نمایید .

جهاز عروس پروسه ای که پس از عقد بیشتر خانواده ها درگیر تهیه و خرید آن هستند در این میان گاهی به دلیل کمبود وقت و زیاد بودن محصولات مورد نیاز برای جهیزه ممکن است خانواده ها در خرید ست ظروف ویترین جهیزیه به مشکلاتی از قبیل انتخاب چه محصولاتی و با چه قیمت و با چه کیفیتی برخورد کنند.

فروشگاه هنرلوکس با معرفی سرویس ها و ست های مختلف صنایع دستی از جمله ظروف ویترینی فیروزه کوبی جهت جهیزیه عروس و یا محصولات زیبایی ملیله کاری (مس با آبکاری نقره) و محصولات جدید مس و پرداز و یا محصولات حکاکی روی مس (جدیدترین هنر اصفهان) کرده و یا در صورت خرید میناکاری برای جهیزیه هنرلوکس این امکان را دارد تا کلیه محصولات شما را به صورت سفارشی تولید و برای شما ارسال نماید.

محصولات صنایع دستی برای نوعروسان در سه گروه قرار دارد :

ظروف ویترینی عروس در جهیزیه

این ظروف که بیشتر جنبه ی تزئینی دارند در ویترین یا دکور خانه قرار داده می شوند و بر زیبایی دکوراسیون منزل می افزایند.

سرویس سماور پرداز در جهیزیه
سرویس سماور پرداز در جهیزیه

ظروف تزئینی ، مصرفی در جهیزیه عروس

این ظروف هم جنبه ی تزئینی و هم جنبه ی مصرفی دارند. مانند شکلات خوری ، گزخوری ، سرویس شربت خوری ، گلدان و غیره. که فرد می تواند هم آن ها را داخل ویترین خود قرار دهد و هم به عنوان ظروف پذیرایی از آن ها استفاده کند. البته تنگ فیروزه که در تصویر زیر مشاهده می کنید یک محصول تزئینی است.

دکوراسیون فیروزه در جهیزیه
دکوراسیون فیروزه در جهیزیه

آینه و شمعدان عروس در سفره عقد

علاوه بر ظروف ویترینی ، ست آیینه و شمعدان عروس نیز در بین صنایع دستی جایگاه ویژه ای دارد و بسیار زیاد مورد استقبال نوعروسان قرار می گیرد. این محصول لوکس و هنری و زیبا در طرح های مختلف و جنس های متنوع وجود دارد. ست آیینه و شمعدان مس و پرداز ، ست آینه و شمعدان فیروزه کوبی، ست آیینه و شمعدان ملیله کاری با قیمت مناسب و ست آینه شمعدان مس و خاتم از انواع ان می باشند.

با خرید این ست های شیک و هنری و قرار دادن آن بر سر سفره عقد پیمان خود را با هنر اصیل ایران و فرهنگ غنی نیاکانمان گره بزنید. هم چنین تا پایان عمر خود هربار به آن نگاه می اندازید از تماشای این آثار هنری و صنایع دستی لوکس و زیبا لذت ببرید و خاطرات شیرین روزهای اول ازدواج را به یاد بیاورید.

آینه و شمعدان فیروزه کوبی
آینه و شمعدان فیروزه کوبی سفره عقد

چند نمونه از این آیینه و شمعدان های زیبا را در محصولات زیر می توانید تماشا و انتخاب کنید. مجموعه ی هنرلوکس تولید کننده و عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین محصولات و ظروف ویترینی صنایع دستی برای جهیزیه و سفره ی عقد شماست. هدف ما ایجاد رضایت و احساس خوب و نشاط در مشتریان عزیزمان است. این افتخار ماست که محصولات هنرلوکس در داخل و خارج از ایران به فروش می رسند. و این باعث خوشحالی ماست که نسل جدید و زوج های جوان محصولات ما را برای تامین جهیزیه ی عروس انتخاب می کنند تا ست جهیزیه خود را کامل و زیباتر کنند.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *