گلدان میناکاری مسی

گلدان میناکاری مسی اعلا

گلدان میناکاری مسی

همانطور که می دانید مینا روی سفال هم اجرا می شود. اما گلدان میناکاری مسی همانطور که از نامش پیداست روی مس اجرا می شود. مزیت میناکاری روی مس این است که نشکن بوده و دوام بیشتری دارد. فلز مس یک فلز مناسب برای صنایع دستی محسوب می شود و به همین دلیل در تولید محصولات تزئینی زیاد به کار می رود. مس و مینا ، مس و پرداز ، فیروزه کوبی روی مس ، مس و خاتم ، ملیله کاری مسی و … همه از هنرهای پیاده شده روی زیرساخت مسی هستند.

مدل گلدان میناکاری مسی

این محصول هم مانند سایر محصولات صنایع دستی همانطور که اندازه های مختلفی دارد مدل های گوناگونی هم دارد. مدل صراحی ، گلدان به کار رفته داخل تندیس میناکاری ، گلدان با پلکسی و … برای مشاهده انواع گلدان نیز در همین سایت در منوی میناکاری میتوانید روی گلدان میناکاری کلیک نمایید.

سرویس گلدان و بشقاب میناکاری
سرویس گلدان و بشقاب میناکاری
  • گلدان میناکاری بزرگ مسی

بعضی از افراد علاقه دارند که در دیزاین منزل خود از دکوریجات بزرگ استفاده کنند. یکی از این دکوریجات ها گلدان ها هستند. یک گلدان بزرگ شیک می تواند چهره ی منزل و ویترین و دکورتان را دگرگون کند. محصولات بزرگ چشمگیر و جذاب هستند و به همین دلیل در زیباکردن منزل و محل کار نقش بسزائی دارند.

گلدان مینا بزرگ
گلدان مینا بزرگ
  • گلدان کوچک میناکاری مسی

همانطور که عده ای به سایز بزرگ محصولات دکوری علاقه دارند ، عده ای نیز طرفدار گلدان های کوچک هستند. یا اینکه می توان اینطور بیان کرد که بعضی از نقط دکوراسیون به شکلی هست که گلدان بزرگ در آن ها یا جا نمیگیرد یا زیبا نیست و به همین دلایل باید در آن قسمت از گلدان کوچک مینا استفاده شود.

گلدان کوچک میناکاری لوکس
گلدان کوچک میناکاری لوکس
ldkh ;hvd ikv hwtihk
پلکسی تبلیغاتی گلدان میناکاری

قیمت گلدان میناکاری روی مس

گلدان های میناکاری مسی قیمت بسیار مناسبی دارند. اگر شما علاقه دارید دکوراسیون خود را با محصولات مینا تزئین کنید برای تان مقرون به صرفه خواهد بود. با کلیک روی دکمه ی زیر می توانید قیمت انواع گلدان های مسی مینا شده را ببینید. علاوه بر قیمت عکس محصولات و سایز و وزن آن ها نیز ذکر شده است.

گلدان میناکاری معروف مسی

هنرلوکس یکی از برندهای معروف تولید کننده و فروشنده گلدان های میناکاری می باشد. همچنین این مجموعه همه ی محصولات خود را همراه با شناسنامه هنری و کارت ضمانت به شما ارائه می دهد. وقتی فروشنده ای از کیفیت و اصالت محصول خود اطمینان داشته باشد به احتمال زیاد همراه با محصولات خود یک ضمانت نامه نیز به شما خواهد داد.

گلدان میناکاری روی مس
گلدان مینا روی مس

خرید گلدان مسی مینا

مجموعه هنرلوکس هم فروشگاه حضوری هم اینترنتی دارد. اگر علاقه مند به خرید حضوری هستید می توانید به فروشگاه هنرلوکس در اصفهان تشریف بیاورید. اگر راغب به خرید اینترنتی هستید می توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید یا داخل پیج اینستای هنرلوکس به ما پیام بدهید. در نهایت راه دیگری هم وجود دارد و آن تماس با شماره مدیر فروشگاه هنرلوکس می باشد : 09138888250 که با ایشان هماهنگی های لازم را می توانید انجام بدهید.

2.5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *