هدایای تبلیغاتی یاسوج

هدایای تبلیغاتی یاسوج

چاپ هدایای تبلیغاتی یاسوج

هدایای تبلیغاتی یاسوج در مانند هدایای تبلیغاتی دوگنبدان یا دهدشت در شهر کهگیلویه و بویر احمد به فروش می رسد. زیرا شهرهای نام برده در استان کهگیلویه وبویراحمد قرار دارند. این منطقه جزو مناطق سرسبز لرنشین ایران محسوب می شود و مردمی بسیار مهربان و متواضع دارد. برای چاپ هدیه های تبلیغاتی دریاسوج کافی ست با یک تماس هر سوال یا سفارشی دارید با ما مطرح کنید.

فروش هدایای تبلیغاتی درشهریاسوج

برای اینکه بدانید چه هدیه هایی با چه قیمتی و با چه کیفیتی در یاسوج به فروش می رسد با ما همراه باشید. انواع این هدیه ها را در ادامه معرفی می کنیم و به شما می گوییم که کاربرد این دسته از هدیه ها بیشتر در چه مواردی است.

انواع هدایای تبلیغاتی دریاسوج

در تمام طول سال مخصوصا در نزدیکی ایام نوروز به فکر دادن یک هدیه تبلیغاتی به افراد مختلف می افتیم تا برای برندسازی و بازاریابی ما مفید و موثر باشد. یکی از این هدیه ها که بیشتر شرکت ها و مجموعه ها در نزدیکی ایام نوروز اقدام به تهیه و سفارش آن می کنند تندیس های تبلیغاتی میناکاری است.

برای سفارش تندیس ها و چاپ لوگو یا برندتان روی آن ها مجموعه ی هنرلوکس پیشنهادهای زیبا و متنوعی را برای شما دارد. هر کدام از تندیس ها را که انتخاب کنید امکان چاپ لوگو، برند و تبلیغات شما بر روی آن وجود دارد.

  • محصولات ملیله کاری یاسوج

برای تبلیغات می توانید کمی متفاوت تر از سایر شرکت ها و سازمان ها عمل کنید. یکی از راه های متفاوت بودن استفاده از محصولات ملیله کاری است. ملیله هنر زیبا و خارق العاده ای است که روی ظروف مسی انجام می شود. مفتول های مسی را به شکلی در می آورند که ظرف به وجود می آید البته با طرحی زیبا و چشم گیر.

ساعت ملیله کاری لوکس
ساعت ملیله کاری هدیه ای لوکس

ظروف مسی این قابلیت را دارند که روی آن ها سنگ های فیروزه را به شکلی هنرمندانه چسبانده و یک ظرف تزئینی زیبا تولید کرد که قابل استفاده هم باشد. بعضی از ظروف فیروزه کوبی کاربردی و قابل استفاده هم هستند. برای مثال شکلات خوری ، شیرینی خوری یا کشکول فیروزه کوبی از جمله ظروف کاربردی هستند.

  • خرید محصولات مس و خاتم ازیاسوج

اگر نمی دانید مس و خاتم چیست ولی شاید به احتمال زیاد محصولات چوبی خاتمکاری شده را دیده اید یا در منزل دارید. اگر همین هنر خاتم کاری روی ظروف مسی انجام شود به آن مس و خاتم می گوییم. ظروفی لوکس و لاکچری که هر کدامشان می توانند بهترین گزینه برای تبلیغات شما باشند.

آجیل خوری مس و خاتم
آجیل خوری مس و خاتم

در بین محصولات میناکاری مثل گلدان ، بشقاب ، گزخوری که هر کدام زیبایی خاص و چشمگیری دارند کاسه بشقاب مینا هم طرفداران زیادی دارد. این ست خاص با قیمت مناسب ، کابردی و تزئینی بودن و طرح های متنوعی که دارد دل بیشتر مشتریان را با خود می برد.

کاسه و بشقاب میناکاری
ست کاسه و بشقاب میناکاری

هدیه های تبلیغاتی می توانند حالت ویژه و خاصی داشته باشند. چطور ؟ با ایده های ما و شما. ما یک ایده داریم که شما چند مورد از این هدیه ها را در یک جعبه بگذارید و به طرف مقابل بدهید.

 

هدایای تبلیغاتی ارزان یاسوج

اگر در فکر این هستید که بین مشتریان عادی و در سطح شهر بین مردم تبلیغات داشتته باشید احتمالا این دسته از هدیه ها به دردتان می خورد و برای هدف شما مناسب هستند.

  • خودکار
  • سررسید
  • کلاه
  • جاکلیدی
  • تقویم
  • جاکارتی
  • دفترچه یادداشت
  • تی شرت
  • OTG
  • و غیره

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *