هدایای تبلیغاتی کرمانشاه

هدایای تبلیغاتی کرمانشاه

چاپ هدایای تبلیغاتی در کرمانشاه

کرمانشاه از مناطق کردنشین ایران است. هدایای تبلیغاتی کرمانشاه در بین این مردم محبوبیت زیادی دارد. مردم کرمانشاه مردمی باصفا، غیور ، صاف و بی ریا هستند. مردمی که اگر از کسی خوبی ببینند نمکدان را نمی شکنند، حق نان و نمک را می دانند و به اصول انسانی بسیار زیاد پایبند هستند. کردها و همینطور کردهای کرمانشاه از افتخارات مردم ایران هستند. در این مقاله چاپ انواع هدایای تبلیغاتی در این منطقه ی گرم و صمیمی را بررسی می کنیم.

انواع هدایای تبلیغاتی کرمانشاه

هدایای لوکس و خاص و جدید می خواهید یا به دنبال هدیه های ارزان قیمت هستید؟ مخاطب شما چه گروهی هستند؟ افارد خاص ، مجموعه های بزرگ و معتبر، برندهای معروف، یا نه فقط مردم عادی و مشتریان روزانه مخاطب شما می باشند. شاید هم هر دو گروه. برای دسته ی اول باید هدایای تبلیغاتی لوکس و خاص را تهیه کنید و برای دسته ی دوم هدایای تبلیغاتی ارزان هم مناسب است.

هدایای تبلیغاتی لوکس در کرمانشاه

هدایای لوکس مدیریتی ، هدایای تبلیغاتی نفیس و مواردی از این قبیل را شامل می شوند. برای مثال محصولات میناکاری ، فیروزه کوبی ، خاتم کاری و سایر محصولات صنایع دستی بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران و افراد خاص به شمار می روند.

صاحبان کسب و کار گلدان میناکاری را برای تبلیغات و برندینگ خود معمولا با یک جعبه زیبای جیر هدیه می دهند. این هدیه ناب می تواند همراه با چند مورد از صنایع دستی نیز در یک جعبه قرار بگیرد و ارزش بیشتری پیدا کند.

گلدان مینا و قاب خاتم قلم زنی-هدیه تبلغاتی کرمانشاه
گلدان مینا و قاب خاتم قلم زنی-هدیه تبلغاتی کرمانشاه

محصولات فیروزه مانند گلدان ، بشقاب ، شکلات خوری فیروزه کوبی ، آجیل خوری و غیره می توانند هم به صورت تکی و هم به صورت مجموعه ی چند تایی هدایای تبلیغاتی مناسب شما در شهر کرمانشاه باشند.

هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی کرمانشاه
هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی کرمانشاه

 

  • فروش ملیله کاری در کرمانشاه

نظرتان چیست که به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ویژه ظروف ملیله کاری را هدیه بدهید. اگر دوست دارید می توانید یک پارچه ترمه یا یک سفره قلمکار را هم درون جعبه بگذارید و بر ارزش هدیه خود بیفزایید. ایده های زیادی می توان در مورد هدایای تبلغاتی کرمانشاه داد. ما پیشنهاد می دهیم شما نیز نظر بدهید.

ملیله کاری هدیه کرمانشاه
ملیله کاری هدیه کرمانشاه

سفره های قلمکار اگر جزو صنایع دستی کرمانشاه هم نباشد اما در کرمانشاه محبوب است و طرفداران خود را دارد. این پاچه های زیبا در کل ایران و حتی خارج از کشور خود را در دل همه جا کرده اند. پارچه هایی از جنس پنبه اعلا و با طرح و رنگ خاص و متنوع. کاربرد آن ها نیز زیاد است : رومیزی ، سجاده ، دیوارکوب ، سفره ، روکش وسایل  و غیره …

  • انواع تابلو قلم زنی با قاب خاتم کاری درکرمانشاه

تابلو های قلمزنی خاتمکاری شده یک پلاک مسی دارند که قلمزنی شده است و یک قاب چوبی خاتم کاری شده دارند که با مواد اولیه ناب و اعلا خاتم کاری شده است.

  • خرید مس و پرداز ازکرمانشاه

مس و پرداز را چقدر می شناسید؟ به نظرتان برای هدایای تبلیغاتی کرمانشاه چقدر استفاده از ظروف مسی نقاشی شده یا همان مس و پرداز تاثیرگذار است؟ اگر پاسخ آن را نمی دانید باید به شما بگویم بسیار زیاد. خیلی بیشتر از آن که تصورش را هم بکنید.

هدایای تبلیغاتی مس و پرداز کرمانشاه
هدایای تبلیغاتی مس و پرداز کرمانشاه

 

همه از محصولات خاتم خوششان می آید. محصولاتی مثل یک جعبه ی کوچک که می توان داخل آن هرچیزی گذاشت ، قلمدان ، قاب و بسیاری دیگر از محصولات ناب خاتم که هرکدام زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

صنایع دستی گزینه  های زیادی روی میز شما می گذارد تا هرکدام را که ترجیح می دهید چه از نظر قیمت و چه از نظر جنس و نوع محصول انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در کرمانشاه

این دسته از هدیه ها نیز مناسب مخاطبین دسته دوم شما هستند یعنی همان مشتریان معمولی و روزانه یا مردمی که نپتاکنون از شما خرید نداشته اند.

هدایای تبلیغاتی ارزان در کرمانشاه
هدایای تبلیغاتی ارزان در کرمانشاه

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *