هدایای تبلیغاتی کردستان

هدایای تبلیغاتی کردستان

چاپ هدایای تبلیغاتی کردستان

هدایای تبلیغاتی کردستان شاید فراتر از مرز ایران هم پیش برود و بتواند خارج از ایران هم به فروش برسد. دلیل آن هم این است که کردستان یک شهر مرزی است و شهرهای مرزی همیشه در صادرات نقش مهمی را ایفا کرده اند. كردستان قسمتی از منطقه ای است كه تحت حكومت مادها اداره می شده. كردها یكی از دسته های معروف نژاد آریایی هستند. آن ها از حدود 2000 سال پیش از میلاد مسیح از شرق به ایران وارد شدند و به سمت شمال غربی و مشرق دریاچه ارومیه حرکت کردند. کردها مردمی غیور ، مهربان و اخلاق مدار هستند.

فروش انواع هدایای تبلیغاتی درکردستان

شما اگر در استان کردستان زندگی می کنید و در زمینه فروش هدیه های تبلیغاتی فعالیت می کنید باید به شما تبریک بگویم زیرا موقعیت خوبی برای توسعه ی کسب و کار خود دارید. همه ی استان های مرزی برای فعالیت های اقتصادی موقعیت های مناسبی دارند. البته اگر به درستی فکر کنند، این موقعیت ها را یافته و از آن ها استفاده کنند. در ادامه چند مورد از این هدیه ها را به شما معرفی می کنیم.

از محصولات فیروزه کوبی می توانید برای تبلیغات خود به خوبی بهره ببرید. محصولاتی که هم لوکس و زیبا هستند و هم محلی برای درج لوگوی شما دارند و از این نظر برای برندینگ شما ایده آل می باشند.

این محصولات انواع مختلفی دارند که بخاطر قیمت مناسب آن ها مورد پسند خیلی از صاحبان کسب و کار برای تبلیغاتشان قرار می گیرند. اما در بین همه ی انواع محصولات مینا 3 مورد بیشتر برای تبلیغات نظر صاحبان کسب و کارها را جلب کرده است که در ادامه این سه مورد را معرفی می کنیم.

  • بشقاب تبلیغاتی مینا درکردستان

بشقاب ها معمولا زیاد برای هدیه دادن چه هدیه های خانوادگی و دوستان و چه هدیه های تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند.

  • انواع تندیس تبلیغاتی مینا درکردستان

تندیس ها برای تبلیغات یک ایده ی جالب هستند که از دیرباز تا به امروز استفاده می شده اند. شاید بتوان گفت این ایده برای تبلیغات به چند دلیل پرطرفدارترین ایده است. یکی قیمت مناسب تندیس ها و دلیل دیگر اینکه هنر مینای به کار رفته در تندیس های میناکاری باعث شده است این دسته از تندیس ها از سایر موارد به کلی متفاوت و خاص به نظر برسند.

  • گلدان مینا هدیه ی تبلیغاتی کردستان

گلدان ها هدیه هایی نوستالژیک و دوست داشتنی بوده و هستند. همیشه تصویر گل و گلدان برای یادآور خاطرات زیبای خانه های قدیمی بوده اند. در خانه های جدید و لوکس هم گلدان های لوکس جایگاه خاصی دارند.

  • قیمت مصنوعات خاتم درکردستان

خاتم کاری در باکس های هدیه های تبلیغاتی کردستان همیشه می درخشیده است. محصولاتی دارد که برای تبلیغات و هدیه بسیار مناسب هستند. اگر در بین مصنوعات خاتم چرخی بزنید متوجه می شوید که تنوع بالای این محصولات شما را برای تکمیل هدیه های تبلیغاتی بی نیاز می کند.

مصنوعات خاتم کاری
مصنوعات خاتم کاری
  • قیمت محصولات ملیله کاری درکردستان

این محصولات با ظاهر نقره ای رنگی که دارند درخشش خاصی داشته و جلب توجه می کنند. همیشه نقره زیبایی خاصی داشته است و حتی بعضی از افراد آن را به طلا ترجیح می دهند. در ساخت محصولات ملیله میتوان از مس با روکش آبکاری نقره استفاده کرد و این روش باعث کاهش قیمت آن می شود. از این نظر می توان آن ها را جزو هدایای تبلیغاتی محسوب کرد.

هدیه وقتی ویژه می شود که پشت آن ایده و تفکر ارزشمندی باشد. یکی از ایده هایی که زیاد هم از آن استقبال شد این بود که یک جعبه برداریم و در آن چند نمونه از هدیه ها را قرار دهیم. دریافت کننده هدیه با باز کردن جعبه چیزی که به ذهنش خطور می کند این است که شما خیلی برای او ارزش قائل بوده اید.

هدایای تبلیغاتی ارزان درکردستان

البته یکسری از هدایای تبلیغاتی هم هستند که برای تبلیغات در سطح شهر بین همه ی مردم یا بین مشتریان عادی توزیع می شوند. مثل خودکار ، تقویم ، سررسید ، سرکلیدی و غیره

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *