هدایای تبلیغاتی مرکزی

هدایای تبلیغاتی مرکزی

فروش هدایای تبلیغاتی در استان مرکزی

در این مطلب انواع مختلف از هدایای تبلیغاتی مرکزی را معرفی می کنیم. هدیه های لوکس و هدیه های ارزان تبلیغاتی. هدیه های خاص و متفاوت، هدیه های پرفروش و محبوب و مواردی که شما به دنبال آن هستید. سفارش و فروش این هدیه ها برای تبلیغات شما در استان مرکزی و شهرهای آن مثل ساوه ، خمین ، محلات یا اراک در همین سایت انجام می شود.

قیمت هدایای تبلیغاتی درمرکزی

قیمت هر نوع هدیه با بقیه فرق دارد. البته قیمت بستگی به نوع سفارش شما هم دارد. اگر سفارش عمده باشد قیمت مناسب تر برای شما محاسبه می شود. معمولا قیمت فروش تکی از قیمت فروش عمده بیشتر است. غالبا هم این نوع از هدیه ها به صورت عمده یا حداقل چندتایی خریداری می شود. در ادامه قیمت انواع آن را بیان می کنیم.

محصولات میناری مختلفی برای تبلیغات و بازاریابی شما وجود دارند که یکی از یکی ایده آل تر و مناسب تر هستند.

تندیس تبلیغاتی میناکاری شده

به وفور دیده می شود که از تندیس ها برای هدیه دادن در مراسم ها ، همایش ها و به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود. سفارش تندیس همیشه بالا بوده است. هنر مینا به تندیسهای تبلیغاتی اعتبار خاصی می بخشد. در واقع قطعه ی میناکری شده ی داخل تندیس است که ارزش آن را از نظر هنری بالا برده است.

 

بشقاب میناکاری شده در استان مرکزی

بشقاب های مینا در انواع ویترینی، دیوارکوب ، قاب بشقاب و غیره تولید و عرضه می شوند و همه ی انواع آن برای تبلیغات مناسب هستند. طرح های متنوعی هم دارند که اگر شما برای تبلیغات آن ها را به مشتریان خاص خود هدیه بدهید برای همیشه مشتری شما خواهند بود.

گلدان تبلیغاتی مینا درمرکزی

گلدان ها نیز در سایزها و طرح ها و مدل های گوناگون وجود دارند. معمولا برای هدیه دادن گلدان ها را با جعبه یا باکس پلکسی و مانند این ها هدیه می دهند. گلدان وسیله ای تزئینی و محبوب است که همیشه یک هدیه ی رایج بوده و هست.

قیمت محصولات خاتم کاری درمرکزی

خاتم کاری ها هر کسی را سر ذوق می آورند. فکر کنید خودتان به عنوان تبلیغات از یک مجموعه یک قلمدان زیبای خاتم دریافت کنید. خوشحال نمی شوید؟ این هدیه ها جذابیت خاصی دارند و انگار دل آدم را ناخودآگاه می برند. در بین صنایع دستی این دسته هم مانند مینا قیمت مناسبی دارد.

قیمت سفره های قلمکارمرکزی

سفره یا پارچه قلمکار را می توانید به صورت تک یا سری هدیه بدهید. مثلا سری 6تایی برای روی گل میزها. معمولا برای تبلیغات یک عدد از آن را همراه با هدیه دیگری مثل یک گلدان فیروزه کوبی یا یک بشقاب مس و پرداز و … هدیه می دهند.

قیمت محصولات فیروزه کوبی درمرکزی

انواع محصولات فیروزه برای تبلیغات کاربرد دارند. محصولات لوکسی مانند :

  • بشقاب فیروزه کوبی
  • گلدان فیروزه
  • شکلات خوری
  • شیرینی خوری
  • آجیل خوری (مورد ایده آل برای هدیه تبلیغاتی نوروز)
  • و غیره

قیمت تابلو قلمزنی مرکزی

تابلو قلمزنی مستطیل شکل، مربعی بزرگ و کوچک همه به این منظور مناسب هستند. قطعه ی قلمزنی شده که معمولا دور آن را قاب خاتمکاری شده می گیرند یک هدیه خاص و ویژه است که از یاد نمی رود. زیباترین و لوکس ترین تابلوهای قلمزنی با کیفیت بالا را در سایت ما مشاهده کنید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در استان مرکزی

این هدیه ها هم کاربرد زیادی دارد اما نه همیشه و برای هر نوع تبلیغی. تبلیغات در سطح بالا باید با همان هدیه های لوکس انجام شود. اما برای تبلیغات گسترده تر در سطح پایین تر هدایای ارزان هم پاسخ گو هستند.

هدایای تبلیغاتی ارزان در مرکزی
هدایای تبلیغاتی ارزان در مرکزی
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *