هدایای تبلیغاتی فارس

هدایای تبلیغاتی فارس

هدایای تبلیغاتی در استان فارس

استان فارس نه تنها خود استان مهمی است بلکه با استان های مهمی مانند اصفهان و یزد نیز همسایه است. از این رو  هدایای تبلیغاتی فارس و تبلیغات در این استان اهیمت خاصی پیدا کرده است. در این استان عده ی زیادی از مردم به زبان فارسی صحبت می کنند. عشایر ترک و عرب نیز به گویش ترکی و زبان عربی صحبت می کنند. لهجه ی مرکز این استان نیز شیرازی است. همانطور که می دانید زبان ، گویش و لهجه سه مقوله ی جدا از هم هستند.

انواع هدیه های فارس برای تبلیغات

بی مقدمه به سراغ معرفی هدیه های زیبای صنایع دستی می رویم که گزینه های خوبی برای تبلیغات شما و برندینگ مجموعه ی شما هستند.

  • تابلو قلمزنی تبلیغاتی درفارس

تبلیغاتی به این منظور که در اندازه های مختلفی وجود دارند و می توانید از قیمت پایین تا بالا برای خرید اینگونه تابلوها اقدام کنید. تابلوهای قلمزنی زیبایی و جذابیت منحصربه فردی دارند و شاید بتوان گفت هیچ هدیه ای نمی تواند با آن ها رقابت کند.

  • انواع ملیله کاری درفارس

ملیله کاری روی فلز مس می تواند در عین حال که بسیار زیباست برای شما مقرون به صرفه نیز باشد. زیرساخت این محصولات اگر مسی باشد و روکشی با آبکاری نقره داشته باشد از نظر ظاهری تفاوتی با ملیله کاری با زیرساخت نقره ندارد. از نظر ماندگاری و نیز دوام خوبی دارند.

ساعت ملیله کاری لوکس
ساعت ملیله کاری هدیه ای لوکس

محصولات خاتمکاری به شکلی هستند که انگار اصلا ساخته شدند برای هدیه دادن. قلمدان خاتم ، جعبه های مختلف در اندازه های بزرگ و کوچک ، قاب خاتمکاری و …

  • خاتم روی مس

خاتمکاری نه تنها روی چوب بلکه روی مس هم خودنمایی و جلوه گری خودش را دارد. ظروف مسی وقتی خاتمکاری می شوند آنقدر تماشایی می شوند که انگار ظرفی از طلا را نگاه می کنید.

آجیل خوری مس و خاتم
آجیل خوری مس و خاتم
  • فروش پرداز دراستان فارس

پرداز روی مس را چقدر می شناسید؟ نوعی نقاشی است که روی ظروف مسی انجام می شود. چیزی شبیه به مینا با رنگ هایی متفاوت و طرح هایی جدید و خاص. اگر این محصولات را ببینید حتما نظرتان را جلب می کند. تجربه نشان داده است که مشتریان صنایع دستی زود طرفدار آن ها می شوند.

این دسته از هدیه ها را می توانید جزو لوکس ترین ها محسوب کنید. مخصوصا اگر در ساخت آن ها از سنگ فیروزه نیشابور استفاده شده باشد. کمتر هدیه ای را می توان پیدا کرد که بتواند با محصولات فیروزه کوب رقابت کند.

  • تندیس میناکاری تبلیغاتی درفارس

این محصول کاربردش از نامش مشخص است. تندیسی که میناکاری شده و برای هدیه دادن برای تبلیغات یا سپاسگزاری در مراسم ها و همایش ها استفاده می شود.

هدایای تبلیغاتی ارزان درفارس

این دسته از هدیه ها هم کاربرد و جایگاه خود را دارند. وقتی که می خواهید برای مردم عادی در سطح وسیعی تبلیغ کنید، می توانید از این دسته از هدایا استفاده کنید. مواردی مانند لوازم التحریر ، تقویم ، سررسید، سرکلیدی ، جاکارتی و غیره که قیمت پایین تری دارند و برای تبلیغات در سطوح بالا بین مدیران و افراد عالی رتبه یا مشتریان خاص مناسب نیستند.

هدایای تبلیغاتی ارزان فارس
هدایای تبلیغاتی ارزان فارس
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *