هدایای تبلیغاتی ایلام

هدایای تبلیغاتی ایلام

انواع هدایای تبلیغاتی در ایلام

هدایای تبلیغاتی ایلام می توانند هم جنبه ی صادراتی و هم مصرف داخلی داشته باشند. شاید برای کسانی که به صادرات علاقه دارند جالب باشد بدانند که قیمت هدایای تبلیغاتی ایلام نیز تحت تاثیر همین مسئله که ایلام یک شهر مرزی است و در آن امکان صادرات راحت تر وجود دارد قرار گرفته است.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در جذب مشتری

برای اینکه با هدایای تبلیغاتی ایلام بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید تا انواع آن را با نوع کاربرد و میزان تاثیر آن در جذب مشتری برایتان بازگو کنیم. شاید آگهی های بازرگانی، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغ در سایت های مختلف و راه های دیگری برای تبلیغات وجود داشته باشند که هر کدام به میزان خودشان تاثیرگذار باشند اما روشی در چندسال اخیر برای جذب مشتری و معرفی کسب و کار و محصولات به وجود آمده است که تاثیر آن ها بیشتر است و آن چیزی نیست جز استفاده از هدیه های تبلیغاتی. هدیه ای که به مشتری یا افرادی که هنوز از شما خرید نداشته اند می دهید. روی این هدیه به شکلی نام مجموعه ی شما، لوگو یا برندتان حک شده است. خیلی باید زمان بگذرد تاشخصی که این هدیه را دریافت میکند شما را از یاد ببرد. زیرا هدیه گرفتن برای همه ی ما شیرین و جذاب است. در دنیای شلوغ امروزی که همه مسائل شخصی خودشان را هم از یاد می برند انواع دیگر تبلیغات مثلا نام برند شما در یک بنر چندان در ذهن مردم نمی ماند. اما این هدیه همیشه همراه آن ها، در منزلشان یا محل کارشان است و مرتب شما را به آن ها یاد آوری میکند.

فروش هدایای تبلیغاتی ارزان در ایلام

چه هدایایی را می توان به عنوان هدیه هایی با قیمت مناسب به حساب آورد؟ برای پاسخ به این سوال باید اول از شما بپرسک شغلتان چیست؟ شاید آن هدیه ای که برای یک نوع کسب و کار گران باشد برای شما ارزان به حساب بیاید. اگر شما صاحب یک مجموعه ی صنعتی بسیار بزرگ هستید و در چند استان از ایران نمایندگی دارید گلدان فیروزه کوبی برای شما یک هدیه تبلغاتی گران قیمت محسوب نمی شود. اما اگر صاحب یک سوپر مارکت در شهر ایلام باشید احتمالا مواردی مثل سررسید، تقویم یا سرکلیدی را به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان در نظر میگیرید. صاحب یک مجموعه صنعتی بزرگ اگر یک هدیه تبلیغاتی لوکس تدارک می بیند بعد از گذشت زمان تحت تاثیر این تبلیغ ویژه ، چندین برابر آن مبلغ به او برمی گردد. آن قدر که هزینه ای که برای سفارش هدایای تبلغاتی داده بود در برابر آن هیچ است.

پس هدایای تبلیغاتی ارزان به دو گروه تقسیم می شوند :

  • هدایای تبلیغاتی ارزان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

حتی به شما که صاحب یک کسب و کار کوچک هستید پیشنهاد میکنم هدیه ای که به عموم مردم و مشتری ها می دهید باید با هدیه ای که به شرکت ها و مجموعه های همکار یا طرف قرارداد تقدیم میکنید متفاوت باشد. سعی کنید به مجموعه های همکار، شرکت ها و حتی مشتریان طرفداری که زیاد از شما خرید میکنند هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس بدهید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در ایلام
هدایای تبلیغاتی ارزان در ایلام
  • هدایای تبلیغاتی ارزان برای کسب و کارهای بزرگ

اگر شما صاحب یک برند خاص یا یک کسب و کار بزرگ هستید انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در ایلام  می توانند گزینه های مناسبی برای تبلیغات، بازاریابی و تثبیت برند شما باشند. در ادامه چند مورد از رایج ترین هدایای تبلیغاتی لوکس را به شما معرفی می کنیم.

انواع تندیس تبلیغاتی در ایلام

تندیس ها همیشه در بین انتخاب های تبلیغاتی حرف اول را میزده اند. شما به شکل های مختلفی می توانید ان ها را به افراد مورد نظر هدیه بدهید. یک مراسم بزرگداشت یا جشن چندمین سال تاسیس مجموعه را برگزار کنید و در آن به همکاران، مشتریانی که میزان خریدشان زیاد بوده است، افراد طرف قرارداد، کارمندان و افرادی که در موفقیت شما سهمی داشته اند تندیس ها را هدیه بدهید. تندیسی که برند و لوگوی شما روی ان حک شده است و تا همیشه به یادگار می ماند.

 

باکس هدایای تبلیغاتی ایلام

باکس یا همان جعبه ی زیبا که چند عدد از صنایع دستی در آن دلبری می کنند. اینکه شما بخواهید چه ترکیبی از هدیه ها داخل باکس باشد کاملا به انتخاب و سلیقه ی شما بستگی دارد. ممکن است یک نفر بخواهد در هر جعبه یک سفره ی قلمکار و یک جعبه جواهرات خاتم باشد. شخص دیگری ممکن است یک گلدان فیروزه کوبی، یک قلمدان خاتم و یک بشقاب کوچک میناکاری را ترجیح بدهد. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی آن قدر متنوع است و سایزبندی ها و مدل های گوناگونی در هر دسته دارد که دست شما برای  انتخاب کاملا باز است.

 

قاب بشقاب میناکاری ایلام

بشقاب قاب گرفته شده سرشار از شکوه و زیبایی است مخصوصا که جلوه گاهی از هنر 5000 ساله ی میناکاری باشد. طرح و اندازه و رنگبندی این بشقاب های زیبا بسیار تنوع دارد و شما از تماشا کردن به آن ها سیر نمی شوید طوری که اصلا فراموش می کنید باید یکی را از بین این گلستان طرح و رنگ انتخاب نمایید.قاب بشقاب مینا قابل نصب روی دیوار هم می باشد.

هدیه تبلیغاتی سفره قلمکار در ایلام

سفره قلمکار است و یک دنیا خاطره و نوستالژی. این سفره ها هنوز که هنوز است در خانه های ما ایرانی ها به عنوان رومیزی اولین انتخاب هستند. امروزه آنقدر تنوع رنگ و طرح این سفره ها زیاد شده که هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد و برای هر دکوری رنگ مناسب را دارد.

صنایع دستی هدایای تبلیغاتی زیادی در ایلام و سایر شهرها دارد که می توانند در برندینگ و بازاریابی برای شما تحولی بزرگ به ارمغان بیاورند. امتحان کنید و تاثیر آن را ببینید. ما در این مقاله تنها  چند مورد را معرفی کردیم. برای مشاهده موارد بیشتر می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید. امیدوارم مطلب فوق اطلاعات لازم را در اختیار شما گذاشته باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *