قلمدان خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری شیک

قلمدان خاتم کاری

قلمدان یا جا قلمی یکی از وسایل کاربردی-تزئینی است البته به شرطی می تواند تزئینی باشد که مانند قلمدان خاتم کاری جلوه ای از هنر و زیبایی در ان مشاهده شود. قلمدان های زیبای خاتم نیز خود انواع و اقسام متنوعی دارند که در ادامه ما محصولات قلمدان خاتمکاری خود را به شما معرفی می نماییم.

قیمت قلمدان خاتم کاری

نگران قیمت نباشید. قیمت ها مناسب هستند و جنس ها مرغوب. هنر و صنایع دستی در مقابل زحمت فراوانی که دارد واقعا هزینه ی زیادی از مشتری دریافت نمی کند. در پایین صفحه دکمه ای قرار داده شده است که می توانید برای مشاهده ی قیمت ها روی آن کلیک کنید.

انواع قلمدان خاتم

البته تنوع این محصول در فروشگاه های مختلف خاتمکاری بالاست. ما نیز به نوبه ی خود سعی کرده ایم تنوع خود را به احترام سلایق مختلف مشتریان بالا ببریم. امیدواریم که در بین قلمدان های خاتم هنرلوکس بتوانید گزینه ی موردنظر خود را بیابید تا یک یادگار از ما داشته باشید.

  • قلمدان کشویی خاتم

این نوع از قلمدان ها در واقع دو یا چندکاره هستند. هم جاخودکاری و یا جاقلمی دارند، هم کشویی برای قرار دادن خرده ریزها و هم اغلب یک جا برای برگه یادداشت ها روی ان تعبیه شده است. این محصول برای نویسندگان ، کارمندان ، دانش آموزان ، مدیران ، معلمان ، دانشجویان ، اساتید ، مهندسین ، پزشکان ، هنرمندان به خصوص هنرمندان هنر خوشنویسی و نقاشی و یا کسانی که زیاد اهل مطالعه هستند یک هدیه ی ایده آل و زیباست.

جاقلمی کشویی خاتم کاری
جاقلمی کشویی خاتم کاری
  • قلم دان رومیزی خاتمکاری

تمام قلمدان هایی که ما به شما معرفی می کنیم رومیزی هستند. البته می توانید آن ها را هرجای دیگری مثل کتابخانه ، روی فرش ، داخل دکور و دیزاین و … نیز قرار بدهید. حتی یک نوع قلمدان در بین قلمدان های خاتم داریم که مانند جامدادی است و می توانید داخل کیف بگذارید. اما اگر منظورتان از قلمدان رومیزی خاتمکاری تصویر زیر باشد در هنرلوکس موجود است.

قلمدان خاتم کاری صنایع دستی اصفهان
قلمدان خاتم کاری صنایع دستی اصفهان
  • قلمدان دردار خاتم کاری

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه خرده ریزهایی برای پنهان کردن دارید؟ یا کودکی در منزل دارید که نمی خواهید به همه وسایل شما دست بزند ؟ اگر اینطور است پس این گزینه خیلی مناسب شماست. یک قلمدان درب دار که می توانید یکسری وسایل کوچکتان را داخل آن بگذارید بدون اینکه مشخص و پیدا باشد.

قلمدان دردار خاتم کاری اعلا
قلمدان دردار خاتم کاری اعلا
  • قلم دان خاتم کوچک

گاهی ممکن است یک نفر قلمدان را صرفا برای قرار دادن یک قلم یا خودکار بخواهد نه چیز دیگر. در چنین مواقعی یک قلمدان کوچک برای او کافیست. اگر نیاز شما یا کسی که می خواهید برای او قلمدان بخرید نیز همین است این مورد را به شما پیشنهاد می دهم. کوچک ، جمع و جور ، زیبا و شیک.

جاخودکاری خاتم کاری کوچک
جاخودکاری خاتم کاری کوچک خاص
  • قلمدان  جامدادی خاتمکاری

این نوع قلم دان به لحاظ ظاهر شبیه جامدادی است و می توانید آن را با خود حمل کنید ، داخل کیفتان بگذارید و از داشتن آن در همه ی محیط ها لذت ببرید. قلمدان هایی که هم می توانید داخل کشوی میزتان بگذارید هم روی میز هم داخل کیف و … البته سایر قلمدان ها نیز این قابلیت را دارند که بعد از اتمام کارتان اگر صلاح می دانید آن ها را داخل کشوی میز قرار بدهید.

جامدادی لوکس خاتم کاری
جامدادی لوکس خاتم کاری
  • ست اداری با قلمدان خاتم کاری

اگر کار اداری می کنید ، مدیر یا کارمند هستید و یا در کل هر شغلی دارید که ساعات زیادی را پشت میز نشسته اید و با وسایل روی میز سر و کار دارید پس بهتر است به جای فقط یک قلمدان خاتم یک ست اداری خاتم کاری بخرید که علاوه بر قلمدان شامل موارد دیگری هم هست که مورد نیاز شماست : جاچسبی ، برگه دان ، پرچم ، نامه باز کن ، یک قلمدان اضافه استوانه ای که کل آن ها داخل یک جعبه ی شیک و رسمی به شما داده می شود. اگر در بین نزدیکان خود کسی را دارید که در شغل و حرفه اش به این وسایل نیاز دارد می توانید بدون مناسبت یا در یک مناسبت خاص این ست اداری خاتم لوکس را به او هدیه بدهید.
مثلا به عنوان کادو روز پدر ، روز مادر ، هدیه ولنتیاین ، روز دانشجو یا دانش آموز ، کادو تولد ، هدیه آغاز به کار یا هر مناسبتی که در ذهن خودتان هست می تواند بهانه ای باشد تا این هدیه خاص را به عزیزان خود تقدیم کنید.

ست اداری خاتم کاری لوکس
ست اداری خاتم کاری هنرلوکس

قلمدان چوبی خاتمکاری

همه ی قلمدان هایی که در این مطلب معرفی کردیم از جنس چوب هستند که روی آن ها هنر خاتم پیاده و کار شده است. جنس مرغوب و دوام بالایی دارند و در زیبایی ظاهری نیز بی نظیر و چشم نوازند. همچنین تمامی محصولات هنرلوکس کارت ضمانت و شناسنامه هنری دارند تا شما عزیزان با خیالی آسوده خرید کنید.

قلمدان خاتم کاری اصفهان

ما در استان اصفهان، شهر هنر فعالیت می کنیم. اما محصولاتمان به سراسر ایران و خارج از کشور ارسال می شود. در صورتی که از هرجای ایران از ما خرید نمایید محصول با پیک رایگان برایتان ارسال می شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *