قرعه کشی ماهیانه هنرلوکس

قرعه کشی ماهیانه هنرلوکس

در قرعه کشی هنرلوکس برنده شوید

قرعه کشی ماهیانه هنرلوکس ،تداوم لذت خرید برای مشتریان همیشگی هنرلوکس از اهداف اصلی باشگاه مشتریان هنرلوکس است،در قرعه کشی ماهیانه هنرلوکس فرصتی برای مشتریان عزیز ، همراهی بیشتر و خلق تجربه‌های متفاوت و هیجان‌انگیز فراهم شده است. اگر محصولی از ما خرید کرده باشید، می‌توانید با ثبت نظر در مورد کالای خریداری شده یا با دعوت از دوستان خود در پیچ اینستاگرام ( استوری یا پست ) از جوایز بزرگ قرعه‌کشی ماهیانه فروشگاه هنرلوکس بهره‌مند شوید. هم چنین با ثبت ایده های خود در زمینه ی صنایع دستی، صادرات صنایع دستی ، شکل برگزاری قرعه کشی و یا هر ایده ای که در این زمینه ها دارید می توانید در قرعه کشی هنرلوکس شرکت کنید.

شرایط شرکت در قرعه کشی ماهیانه هنرلوکس

به وسیله ی یکی از دو راه زیر می توانید در این قرعه کشی شرکت نمایید.

1- دعوت از دوستان خود برای خرید از سایت هنرلوکس در پیج اینستاگرام خود به وسیله ی پست یا استوری

یکی از محصولات ما را به دلخواه خودتان در پیج اینستاگرام خود استوری کنید یا برای آن پست بگذارید.

قرعه کشی

 

2– خرید محصول از سایت صنایع دستی هنرلوکس (حتی محصولات با قیمت پایین) و ثبت نظر در مورد محصول خریداری شده در سایت.

انواع محصولات هنرلوکس برای خرید و شرکت در قرعه کشی (روی محصول موردنظر کلیک کنید)

1- محصولات ارزان قیمت

2- محصولات میناکاری

3- محصولات خاتم کاری

4- محصولات مس و پرداز

5- محصولات فیروزه کوبی

6- محصولات ملیله کاری

7- سفره قلم کار

8- تابلو قلم زنی

9- سایر محصولات (ظروف مسی ، زیورآلات ، آیینه و شمعدان و غیره)

3-بدون قرعه کشی برنده شوید!!!

هنرلوکس از ایده های شما در نحوه ی برگزاری قرعه کشی نیز استقبال کرده و برای ارائه دهنده ی بهترین ایده جایزه ای از بین صنایع دستی خود را در نظر گرفته است. افرادی که ایده پردازی خوبی دارند می توانند در این زمینه با ما همکاری کنند. به این صورت که اگر ایده ای در مورد نحوه و چگونگی برگزاری قرعه کشی هنرلوکس دارند ، آن را در قسمت تماس با ما در سایت هنرلوکس با ما در میان بگذارند. این ایده ها توسط تیم ما بررسی خواهد شد و سپس به بهترین ایده جایزه ی نفیسی اهدا می گردد.

ایده-پردازی در هنرلوکس
ایده-پردازی در هنرلوکس

هدف هنرلوکس از قرعه کشی ماهیانه

ما در مجموعه ی بزرگ صنایع دستی هنرلوکس اصفهان با اهداف بلندمدتی که در سر داشتیم تصمیم به برگزاری طرح قرعه کشی ماهیانه برای شما مشتریان عزیز گرفتیم. این اهداف عبارتند از :

1- ترغیب افراد به خرید صنایع دستی و در نتیجه ترویج فرهنگ غنی و هنر ایرانیان.
2- از این طریق افرادی که با صنایع دستی آشنایی چندانی ندارند به سمت آن کشیده شده و تمایل پیدا می کنند. با هنرصنایع دستی آشنا شده و آن را به دیگران نیز معرفی خواهند کرد.
3- در نظر گرفتن امتیازی برای مشتریانی که میزان خرید بیشتری از فروشگاه هنرلوکس دارند.

4- ایجاد یک خاطره ی لذت بخش و ماندگار در ذهن مشتریان و در نتیجه ایجاد علاقه ی بیشتر در آن ها نسبت به صنایع دستی کشور خودشان.

5- تشویق به خرید آنلاین از سایت های فروشگاهی در جهت صرفه جویی در زمان، کاهش ترافیک شهری، کاهش آلودگی هوا، سلامت بیشتر و ترویج فرهنگ خریدهای اینترنتی.

نظرسنجی در مورد قرعه کشی : ماهیانه یا سالیانه ؟

هنرلوکس در نظر دارد از مشتریان عزیز خود در این مورد نظر سنجی کند. ما برای قرعه کشی در مجموعه ی هنرلوکس 2 روش یا راه را پیش رو داریم و در این مورد نظر شما برای ما بسیار حائز اهمیت است.

1- قرعه کشی در پایان هر ماه با اهدای جوایزی نفیس مانند صنایع دستی

2- قرعه کشی در پایان هرسال با اهدای جوایزی نقدی و غیرنقدی با ارزش بیشتر مانند کمک هزینه سفرهای تفریحی یا زیارتی

برای شرکت در نظر سنجی نیز می توانید در قسمت تماس با ما نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید.

در مورد قرعه کشی بیشتر بدانیم

بعضی از انواع قرعه کشی ها از لحاظ شرعی تایید نمی شوند، زیرا دارای شرایط قمار هستند. اما بعضی از قرعه کشی ها که این شرایط را ندارند نه تنها موردتایید دین هستند بلکه بسیار مورد استقبال مجموعه های مختلف قرار گرفته اند. برای نمونه قرض الحسنه ها و بانک ها نیز هرچندوقت یکبار بین افرادی که دارنده حساب هستند قرعه کشی کرده و به برندگان جوایزی را اهدا می کنند.

تمدید ماهیانه ی قرعه کشی = ایجاد انگیزه

اگر قرعه کشی ها فقط در مراسم های خاص یا به میزان بسیار کم چندسال یکبار انجام شود انگیزه ی چندانی در مخاطب یا مشتری ایجاد نخواهد کرد. اما اگر فاصله ی زمانی بین هر دو دوره قرعه کشی کمتر باشد ، مشتریان انگیزه ی بیشتری برای شرکت در قرعه کشی ها خواهند داشت. بنابراین هنرلوکس تصمیم گرفت تا با داشتن دوره های منظم قرعه کشی در پایان هرماه این انگیزه را در شما مشتریان عزیز به وجود آورد که با صنایع دستی ارتباط بیشتری برقرار کنید و از آن استقبال کنید.

کشف استعدادها با قرعه کشی در هنرلوکس

بعضی مواقع این اتفاق می افتد که شما در یک فرصتی مانند قرعه کشی ، مسافرت ، تفریح ، خواندن یک کتاب ، دیدن یک فیلم یا مواردی از این قبیل ، استعداد و توانمندی خاصی را در خود کشف می کنید. این قرعه کشی ها نیز بستری فراهم نموده است تا مشتریان عزیز ما با صنایع دستی بیشتر آشنا شوند، به سمت آن متمایل شده و علاقه مند شوند. شاید پس از مدتی اصلا به این نتیجه رسیدند که تمایل دارند در یکی از زمینه های تولید صنایع دستی فعالیت کنند. برای مثال به طراحی مینا یا قلم زنی یا فیروزه کوبی، خاتم کاری یا هرکدام از این موارد علاقه مند شده و در این زمینه ها کسب دانش کنند. شاید یکی از همین افرادی که در نوجوانی در قرعه کشی هنرلوکس برنده ی ماهیانه ی ما شده است در سن های بالاتر یک هنرمند و تولیدکننده صنایع دستی شود.

هنرمند میناکار

 

با خرید صنایع دستی هم از تولیدکنندگان و هنرمندان داخلی حمایت کرده اید و هم در قرعه کشی ماهیانه ی ما شرکت می کنید. از طرفی ممکن است استعداد نهان خودتان یا فرزندتان در این زمینه را نیز کشف کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *