فروش عمده فیروزه کوبی اصفهان اصل

فروش عمده فیروزه کوبی اصفهان

فروش عمده فیروزه کوبی اصفهان اصل ، فیروزه کوبی یک هنر 70 ساله است که نه تنها در سراسر کشور طالب بسیاری دارد .ما با تلاش فراوان توانسته ایم بهترین و با کیفیت ترین کارگاه های تولید را پیدا کرده و این محصول را برای ارائه در سراسر کشور فراهم کنیم .
فروش عمده فیروزه کوبی اصل اصفهان از این سایت می تواند قدم مهمی برای تمام فروشگاه های صنایع دستی داخل یا خارج کشور باشد .

چرا فیروزه کوبی اصفهان

هنر فیروزه کوبی یکی از هنرهای شناخته شده در حوزه صنایع دستی است که اخیراً توجه بسیاری از مخاطبان در بازار فروش عمده فیروزه کوبی را به خود جلب نموده است. سنگ ‌های فیروزه با نقشی عالی و بسیار ظریف بر روی ظروف مسی قرار می گیرد و صنایع دستی بی نظیر و چشم نواز را تحت عنوان محصولات فیروزه ‌کوبی به بازار ارائه می‌ کنند. تمام هنرمندان حوزه این هنر با ذوق و سلیقه، مواد اولیه را در کنار یکدیگر ترکیب کرده تا هنری بی همتا را به بازار ارائه نماید.

خرید محصولات فیروزه کوبی
تندیس هدیه صنایع دستی

تاریخچه فروش فیروزه کوبی اصل اصفهان

قدمت هنر فیروزه کوبی به ۶۰ تا ۷۰ سال قبل برمی گردد . که تلفیقی از سنگ قیمتی فیروزه و فلز می باشد . این فلز می تواند از جنس های نقره ، برنج ، مس و ورشویی باشد . که امروزه بیشتر این ظروف از تهیه می شود .

هنر فیروزه کوبی اصفهان جز صنایع دستی کشورمان و بالاخص شهر اصفهان محسوب می شود . که هنرمندان زیادی به این حرفه می پردازند . ما به فروش عمده فیروزه کوبی اصفهان در فروشگاه اینترنتی پرداخته ایم و تمام تلاش این مجموعه بر این بوده است که قیمت تمام شده این ظروف برای شما ارزان تر و مناسب تر باشد . تا رضایت هر چه بیشتر شما را از یک خرید ایده ال جلب نماییم .

کارگاه فیروزه کوبی در اصفهان

این هنر طرفداران زیادی دارد .اما تولید کنندگان کمی برای تولید این هنر دست بکار شده اند که می توان به معروف ترین آن ها یعنی فیروزه کوبی آقاجانی اشاره کرد .که رضایت طرفدارن خود را جلب نموده است .(تهیه و فروش عمده فیروزه کوبی اصل اصفهان از بهترین کارگاه های این هنر …)

کارگاه فیروزه کوبی اصفهان
کارگاه فیروزه کوبی در اصفهان

فیروزه کوبی آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی مجموعه ای است که در فضای پر از نقش و نگار سنتی اصفهان فعالیت خود را در سال 1384 ابتدا با تمرکز بر تولید هنر فیروزه کوبی پایه گذاری نمود .این مجموعی با همت و تلاش مثال زدنی مدیر و هنرمندان خود توانست به سرعت یکی از بهترین تولید کننده محصولات فیروزه کوبی کشور شناخته شود.

این مجموعه با پشتکار بسیار، جمعی را گرد آورد که پیشتاز تولید صنایع دستی کشور باشد. مدیریت کارآمد، ایجاد کارگاه های متمرکز، گرد آوری مجموعه ای از هنرمندان چیره دست، تنوع بخشی و افزایش چند برابری فرم های معمول و طراحی زیرساخت های متنوع در شکل های خلاقانه و بر پایه هنر ایرانی، نوآوری و… موجب شده اند تا مجموعه صنایع دستی آقاجانی از سایر فعالین این حوزه فاصله بگیرد و پیشرو باشد. سایت هنر لوکس با تهیه محصولات این مجموعه و فروش فیروزه کوبی اصفهان در اینترنت توانسته بستر خوبی برای فروشگاه های صنایع دستی و افراد طالب هنر ایجاد کند .

آموزش فیروزه کوبی در اصفهان
آموزش فیروزه کوبی
2.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *