خرید ظروف سفره هفت سین

خرید ظروف سفره هفت سین به صورت اینترنتی باید از فروشگاه های معتبر صورت گیرد که هم با کیفیت و هم ارزان قیمت باشد .شاید شما ظروف هفت سین زیادی برای خرید دیده باشید ولی رضایت شما را آن طور که باید جلب نکرده است .یک سفره هفت سین باید هم لاکچری و مدرن باشد تا تمام سلایق را جواب گو باشد .سایت هنرلوکس با در نظر گرفت این موارد انواع ظروف صنایع دستی اصفهان که میتواند شامل ویژگی های فوق باشد را تهیه و آماده ارسال کرده که با توجه به کیفت خوب این محصولات از قیمت خوبی هم برخوردار است .شما می توانید با تهیه یکی از این محصولات با خیال راحت در لحظه تحویل سال در کنار سفره هفت سین سال خوبی را آغاز کنید .به امید سالی پر از شادی برای شما و عزیزانتان.

فلسفه سفره هفت سین

نوروز یکی از بزرگترین جشن های ملى ایرانیان است که سابقه اى هزاران ساله دارد. از گذشته هاى دور آریایى هاى ساکن در فلات ایران روز اول سال و آغاز بهار را به برگزارى مراسم ویژه و توأم با سرور و شادی اختصاص مى دادند.

در ایران باستان و  آیین‌هاى باستانى ایران براى هر جشن سفره ای گسترده مى‌نموده که داراى انواع خوراکى‌ها بوده. سفره نوروزى ، هفت سین نام داشته و مى ‌بایست از بقیه سفره ها رنگین تر باشد.
هفت سین گردآوری هفت چیز است که با حرف “س” شروع می شود که هر کدام نمادی از بخش های مختلف یک زندگی می باشد

● سنجد : سنجیده عمل کردن در سال جدید

● سیب : سلامتی و زیبایی

● سبزه : تولد دوباره انسان و رویش دوباره

● سمنو : نماد قدرت و سمبل خیر و برکت

● سیر : قناعت و سیر چشمی

● سرکه : پذیریش ناملایمات زندگی

● سماق رنگ طلوع آفتاب

سفره هفت سین نوروز

هفت سین لاکچری

سال هاست که ما هم سفره هفت سین را در سال نو در خانه هایمان می چینیم و سعی می کنیم تا ظاهری هر چه زیبا و باشکوه تر به آن بخشیم. اما بد نیست بدانیم که چه فلسفه ای پشت این سفره نوروزی و هر یک از اجزای آن وجود دارد .معمولا ظروف هفت سین را مطابق با علایق خود تهیه می نماییم و برای تزیین زیباتر هفت سین بهتر است ظروف آن یک چیز خاص و لوکس باشد .
شاید برای این منظور خیلی تلاش کرده باشید و آن چیزی که رضایت شما را به دنبال داشته پیدا نکرده باشید .حال ما برای شما پیشنهادی داریم ، بهتر است که این ظروف صنایع دستی باشد و چه بهتر که صنایع دستی اصفهان باشد .ما در مجموعه خود با در نظر گرفتن سلایق مختلف به آماده سازی و تهیه ظرف های هفت سین خاص و با کیفیت پرداخته ایم تا رضایت مصرف کننده را جلب نماییم .

آیا زیبا تر نیست که سفره هفت سین ایرانی در ظروف هنر دست هنرمندان ایرانی قرار داده شود نه در ظروف هفت سین های وارداتی و چینی که مردمش هیچ عرقی نسبت به ایران و مردم ایران و تمدن و فرهنگ چندین هزارساله ی آریایی نداشته ، ندارند و نخواهند داشت.

لاکچری ترین و لوکس ترین سفره های هفت سین سفره های مزین شده به صنایع دستی ایران است. مانند هفت سین های فیروزه کوبی شده ، ملیله کاری ، میناکاری ، مس و پرداز یا حتی ظروف ساده ی مسی.

اگر یک دست آینه و شمعدان هم با آن ها ست کنید که محشر می شود. برای مثال اگر هفت سین شما فیروزه کوب است یک دست آینه شمعدان کوچک فیروزه کوب هم تهیه کرده و سر سفره کنار آن ها بگذارید. روکش قرآن و خود سفره هم می تواند از پارچه های ترمه که همرنگ ظروف فیروزه هستند یا پارچه ها ی قلمکاری شده باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *