تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم مناسب کادو روز پدر

جعبه صفحه شطرنج و تخته نرد

روز پدر چه روزی است؟

پیش از توضیح در مورد تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم مناسب کادو روز پدر ابتدا در مورد روز پدر مختصری توضیح می دهیم. اگر به تقویم نگاهی بیندازیم، روز تولد حضرت علی (ع) روز پدر نامیده شده است. روزی که هم به عنوان روز مرد و هم به عنوان روز پدر شناخته می شود. خانم ها در این روز به همسران خود و فرزندان به پدران خود هدیه ای مناسب تقدیم می کنند و به شوهر یا پدر خود تبریک می گویند. اما آیا روز پدر فقط همین یک روز در سال است؟ پدر یا مرد خانواده هر روز نیاز به احترام و محبت همسر و فرزندان خود دارد. پدر یا شوهر شما هر روز با این امید به منزل بر می گردد که اعضای خانواده اش منتظرش باشند و از دیدن او شاد شوند.

بهترین هدیه روز پدر

محبت و احترام در کنار سایر کادوها می تواند بهترین و ناب ترین هدیه برای پدرمان باشد. همیشه خریدن هدیه روز پدر با یک علامت سوال بزرگ همراه بوده است. معمولا نمی دانیم برای پدرمان یا همسرمان چه کادویی بخریم که هم با کادوی سال قبل متفاوت باشد، هم زیبا و ارزنده باشد، هم تا حد امکان به درد بخور و کاربردی باشد. آقایان معمولا طرفدار کالاهای کاربردی هستند. وسایلی که هم زیبا باشد هم در طول روز جایی بتوانند از آن استفاده کنند. در این قسمت چند مورد از هدیه های مناسب روز پدر را معرفی می کنیم.

تخته نرد و صفحه شطرنج خاتمکاری

تخته نرد خاتم کاری
تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم کاری شده اصل

این محصول به این شکل است که داخل آن به عنوان تخته نرد و قسمت بیرونی آن به عنوان صفحه شطرنج کاربرد دارد.

اگر پدر یا شوهرتان اهل بازی تخته نرد یا شطرنج است، این گزینه یک هدیه ی خاص، لوکس، منحصربه فرد و بسیار زیباست که می تواند برای او تبدیل به یک یادگاری خاطره انگیز از طرف شما بشود.

البته صفحه شطرنج و تخته نرد خاتم کاری شده در طرح های مختلف و با کیفیت های متفاوتی وجود دارند که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی آن ها را خریداری کرده و سفارش بدهید. یکی دیگر از محصولات تخته نرد و صفحه شطرنج خاتم مناسب کادو روز پدر را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

صفحه شطرنج و تخته نرد خاتم
صفحه شطرنج و تخته نرد خاتم شکیل

اگر خودتان هم به بازی شطرنج یا تخته نرد علاقه دارید آن را برای خودتان بخرید و به خودتان هدیه بدهید. بد نیست گاهی آدم ها به خودشان هدیه بدهند. به خودشان اهمیت بدهند و به یاد علایق و خواسته های خودشان هم باشند.

خرید و فروش عمده تخته نرد خاتم
خرید و فروش تخته نرد خاتم

صفحه شطرنج خاتمکاری

شاید بخواهید فقط صفحه ی شطرنج را به عنوان هدیه برای پدرتان یا همسرتان خریداری کنید. شاید شما از طرفداران بازی تخته نرد نباشید. خب اگر اینطور است می توانید یکراست به سراغ محصول صفحه شطرنج خاتمکاری شده بروید. این محصول نیز در مدل ها و طرح های مختلفی موجود است.

  • یک مدل صفحه شطرنج خاتمکاری کشودار است
    کشوی این محصول برای قرار دادن مهره ها می باشد و برای آن دسته از  آقایانی که معمولا نمی دانند وسایل خود را کجا بگذارند گزینه ی بسیار مناسبی ست.
صفحه شطرنج کشودار خاتم کاری
صفحه شطرنج کشودار خاتم کاری شکیل
  • مدل دیگر صفحه شطرنج تخت است
    این مدل صفحه شطرنج پایه های کوچکی دارد، وزن کمتری دارد و موقع رفتن به مهمانی ها و یا مسافرت ها می توان آن را راحت داخل ماشین یا کیف و ساک جا داد و با خود برد.
صفحه شطرنج خاتم
صفحه شطرنج خاتم کاری اصل
  • مدل دیگری از صفحه شطرنج که مناسب هدیه روز پدر است ، صفحه شطرنج مدل جعبه است
    این مورد هم شاید موردپسند و متناسب با سلیقه ی بعضی از آقایان باشد. معمولا افرادی هستند که مدل های چهارگوش را بیشتر می پسندند. اگر پدر یا همسرتان عادت دارد روی زمین بنشیند و  شطرنج بازی کند این گزینه برای او بهتر است زیرا کمی ارتفاع دارد و جبران نبودن میز را تا حدودی می کند.
شطرنج خاتم
  • و مدل آخری که ما به شما معرفی می کنیم همان مدل صفحه شطرنج قدیمی و ساده است که اغلب در گذشته شاهد حضور آن در خانه هایمان بوده ایم.
صفحه شطرنج خاتم
صفحه شطرنج خاتم کاری

خب تا اینجا به معرفی انواع صفحه شطرنج و تخته نرد مناسب کادو روز پدر پرداختیم. اما محصولات متنوع دیگری نیز برای کادو روز پدر وجود دارد. در بین صنایع دستی، محصولات خاتمکاری، محصولات قلمزنی، میناکاری و غیره می توانید گزینه ی مناسب را برای روز پدر انتخاب کنید. کافی ست در بین فروشگاه های صنایع دستی اینترنتی چرخی بزنید و تنوع محصولات را ببینید.

صفحه شطرنج و تخته نرد خاتمکاری یکی از محصولاتی است که هم جنبه کاربردی دارد و هم بخاطر هنر خاتمکاری انجام شده روی آن و این که جزو صنایع دستی لوکس به شمار می رود بسیار ارزنده و در شأن پدر و یا همسر عزیز شماست.

محصولات خاتمکاری معمولا چون علاوه بر جنبه ی تزئینی جنبه کاربردی هم دارند برای کادو روز پدر هدیه های مناسبی در بین آن ها یافت می شود.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *