تابلو قلمزنی مناسب کادو روز پدر

روز پدر

13رجب زادروز حضرت علی بن ابیطالب، روزی است برای نشان دادن هرچه بیشتر عشقمان به اولین و بزرگترین اسطوره زندگی یعنی پدر. کسی که در تمام لحظات زندگی اش و در هر جایگاهی که بوده و هست برای شادی و خوشبختی خانواده تلاش کرده، پس سزاوار ستایش است و بوسیدن دستهای زیبای او تشکر کوچکی است دربرابر حمایتها و زحماتش که به او شوق ادامه دادن راه را میدهد. ما ایرانیان این روز را با نام “روز پدر” میشناسیم و در این زمان بیشترین چیزی که ذهنمان را مشغول میکند این سوال است: ” برای روز پدر چی بخرم؟”

از آنجایی که انتخاب و خرید هدیه برای آقایان کمی محدودتر از انتخاب برای خانمهاست، در این مقاله سعی داریم ایده هایی برای خرید مناسبترین هدیه روز پدر به شما بدهیم.

کادو روز پدر

اگر پدر، همسر و یا برادرتان فارغ از شغل و سن، علاقه مند به هنر و خلاقیت است، صنایع دستی میتواند یکی از بهترین انتخابها برای او باشد. زیرا این محصولات را نیز دستانی پرمهر مانند دستان پدر، با عشق آفریده و اوج زیبایی و خلاقیت آفریننده را به نمایش میگذارند. همچنین محصولات صنایع دستی میتواند در ارتباط با فضای کاری و زندگی آنها نیز باشد.

پیشنهاد مجموعه صنایع دستی اصفهان هنرلوکس محصولاتی در شان پدر و همسرتان است مانند:

ست اداری خاتم کاری ، تابلوهای قلمزنی با قاب خاتمکاری شده و رومیزی های سفره قلمکار اصفهان یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که شغل اداری و شرکتی دارند و یا با سرمایه گذاران، مشتریان و میهمانان خارجی درارتباطند.  یا از جمله پدرهایی هستند که قابهای قلمزنی را به دیوار منزل یا دفتر کار آویزان کرده و علاوه بر اینکه از تماشای آن لذت میبرند با همه اهل خانه و حتی میهمانان درمورد طرح و نقش و زیبایی آنها صحبت میکنند. این هدایا علاوه بر دادن زیبایی خاص به خانه و دفتر پدر یا همسرتان میتواند نشان دهنده فرهنگ، هنر و اصالت ما ایرانیان باشد.

در این مقاله سعی داریم چند هدیه مناسب این روز را معرفی کنیم.

تابلو قلمزنی با قاب خاتم

تابلو خاتم کاری قلمزنی
تابلو خاتم کاری قلمزنی زیبا

اگر به دنبال تابلوی  قلمزنی زیبا با طرح پرنده و گل اما با قاب خاتم ساده و رسمی هستید، این محصول میتواند هدیه مناسبی برای خانه یا دفتر کار پدر و همسرتان باشد. کافیست سری به بازار صنایع دستی شهر خود و یا فروشگاه های اینترنتی زده و و چنین هدیه ای را تهیه کنید.

تابلو قلمزنی و ان یکاد با قاب خاتم

تابلو قلمزنی و ان یکاد

آیا پدر یا همسر شما فردی است که به امور معنوی خود بسیار اهمیت میدهد و مایل است با نگاه کردن به آیه های قران آرامش خاصی داشته باشد؟ پس یکی از هدیه های متناسب با چنین دیدگاهی میتواند تابلوی و ان یکاد باشد که طرح های قلمزنی اطراف آن و یک قاب اصیل خاتم با چوب مرغوب زیبایی اش را دو چندان کرده اند.

قاب قلمزنی و خاتم طرح دو طاووس

تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری
تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری ارزان

اگر مایلید عشق و علاقه خود را به همسرتان نشان دهید و به دنبال محصولی هستید که نشان دهنده این عشق دو نفره باشد، تابلوی قلمزنی با طرح دو طاووس گزینه مناسبی است که میتوانید با عشق به همسر خود هدیه کنید. البته قاب این کار بسیار زیبا علاوه بر خاتم دارای نقاشی های رنگی است که به تابلو روح و جانی تازه میبخشد و زیبایی اش را بیشتر میکند.

قاب خاتم قلمزنی

قاب قلمزنی خاتم
قاب قلمزنی خاتم اصل

آیا شما هم جزو افرادی هستید که طرح های قلمزنی خلوت و ساده را می پسندند؟ اگر چنین است این قاب زیبا میتواند هدیه خوبی برای محل کار همسرتان باشد. علاوه بر این وقتی طرح یک تابلو خلوت تر باشد بیشتر با بودجه شما متناسب است و به راحتی میتوانید آن را تهیه کنید.

تابلو قلمزنی مسی با قاب خاتم

تابلو قلمزنی مسی

اگر به تابلوهای افقی علاقه دارید و برایتان مهم است هدیه ای که به عزیزتان میدهید کار دست استاد باشد و میزان سرمایه گذاری خوبی در نظر گرفته اید، پیشنهاد هنرلوکس به شما تابلوی با طرح گل و مرغ قلمزنی شده بسیار زیباست که توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکند. قاب خاتم کاری با سیم برنج و استخوان ارزش این تابلو را دوچندان کرده و کاری اصیل و زیبا را به نمایش میگذارد.

همچنین اگر همسر یا پدرتان اهل مطالعه است و به تحقیق و پژوهش علاقه دارد ایده خوبیست که یک کتاب راجع به نقوش اصیل ایرانی همراه با این تابلوهای زیبا به ایشان کادو بدهید.

آیا پدرتان بازنشسته شده و علاقه دارد اخبار و اتفاقات روز دنیا را از طریق رادیو دنبال کند؟ پس میتوانید رادیویی امروزی اما با طرحی قدیمی و نوستالژیک را نیز برایش تهیه کنید و او را به دوران جوانی و خاطره هایش بازگردانید. رادیویی که در کنار تابلوهای قلمزنی زیبا یادآور خانه های اصیل ایرانی است.

البته نباید فراموش کرد که بهترین هدیه برای روز پدر و یا همسر احترام و حفظ اقتدار او در خانه است که باعث ایجاد محبت بیشتر بین اهل خانه میشود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *