هدایای تبلیغاتی بندرعباس

هدایای تبلیغاتی بندرعباس

چاپ روی هدایای تبلیغاتی در بندرعباس

معمولا وقتی از هدایای تبلیغاتی بندرعباس یا هرجای دیگری برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنید، هدفتان این است که با چاپ لوگو و برند خود بر روی آن به برندینگ خود کمک کنید. می خواهید که با این روش در در دل مشتریان جا باز کنید. پس بهتر است در هر شرایطی مناسب ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی را هدیه بدهید.

خرید هدیه های تبلیغاتی لوکس دربندرعباس

بندرعباس هدیه های لوکسش را به شما زمانی پیشنهاد می دهد که می خواهید در بین بزرگان جایگاه و اسم و رسمی پیدا کنید. زمانی که قصد دارید برای یک مشتری خاص یا رئیس یک شرکت بزرگ یک هدیه تبلیغاتی بفرستید گزینه های ایده آلی برای شما کنار گذاشته ایم.

  • فروش فیروزه کوبی در بندرعباس

هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی بندرعباس را می توانید از همین جا با یک کلیک سفارش بدهید. قبل از آن هم فرصت کافی برای بررسی ، مشاهده و پرسیدن همه ی سوالات خود دارید.

محصولات مینا تنوع بالایی دارند. گلدان میناکاری ، بشقاب مینا ، تندیس های مختلف و سایر محصولات پرفروش در همه ی نقاط کشور و حتی دنیا. تندیس ها بیشتر از همه ی محصولات مینا برای تبلغات استفاده می شوند اما بشقاب و گلدان کمی لوکس تر و باشکوه تر به نظر می رسند.

بشقاب میناکاری :

گلدان میناکاری :

تندیس میناکاری :

  • رومیزی قلمکار هدیه به بندرعباس برای تبلیغات

سفره ها و رومیزی های خوش رنگ و متنوع در اندازه های مختلف از بهترین گزینه های تبلیغاتی هستند. برای هدیه دادن به عزیزان خود نیز می توانید این موارد را انتخاب کرد. صنایع دستی در عین بی زبانی با نقش و نگار خود حرف های زیادی برای گفتن دارند. کافی است بشنوید.

در بین همه ی انواع تابلو نمی توان کتمان کرد که تابلو قلمزنی آن هم با قاب خاتم از همه خاص تر است. زیرا طرح داخل آن کار شده است. اینکه فقط یک تصویر چاپ شده را قاب کنید چقدر تفاوت دارد با اینکه یک قطعه پلاک مسی قلمزنی شده را قاب کنید؟ البته تابلوهای نقاشی و تابلوفرش و امثال آن ها هرکدام جایگاه و زیبایی خود را در بین آثار هنری دارند.

فروش انواع تابلو قلمزنی در قزوین
فروش انواع تابلو قلمزنی در قزوین

خاتمکاری ها به دو دسته تقسیم می شوند که هر کدام زیبایی و کاربرد مخصوص به خود را دارند. بستگی به شما دارد که محصولات کدام گروه مورد پسندتان واقع شود.

خاتمکاری روی چوب :

خاتم کاری روی ظروف مسی :

هدایای تبلیغاتی ارزان در بندرعباس

هدیه هایی مثل تقویم ، خودکار ، سررسید ، کلاه ، لیوان ، سرکلیدی و مواردی از این قبیل را شامل می شود. این نوع از هدیه ها نیز کاربرد خود را دارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *