هدایای تبلیغاتی یزد

هدایای تبلیغاتی یزد

فروش انواع هدایای تبلیغاتی در یزد

بهترین هدایای تبلیغاتی یزد را در این مطلب به شما معرفی میکنیم. قیمت انواع هدیه ها و مشخصات کامل آن ها را نیزدر اختیارتان می گذاریم تا با حوصله فرصت کافی برای بررسی تک تک آن ها داشته باشید و بتوانید گزینه ی موردنظر خود را پیدا کنید.

قیمت هدیه های تبلیغاتی یزد

بسته به اینکه کدام هدیه را بپسندید مسلما هزینه و بودجه ای که باید به این قسمت از تبلیغات خود اختصاص دهید متفاوت خواهد بود. اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید بستگی به اهداف شما دارد. هدف شما از دادن هدایای تبلیغاتی چیست و می خواهید آن ها را به چه کسانی هدیه بدهید؟

ممکن است شما بخواهید هدیه ها را به هرکسی که برای خرید یا دریافت خدمات به شما مراجعه می کند بدهید. ممکن است بخواهید آن را در خیابان بین عموم مردم پخش کنید. در چنین شرایطی به احتمال زیاد به دنبال هدایای ارزان و رایج خواهید رفت.

هدایای تبلیغاتی ارزان در یزد

مواردی مانند خودکار ، جاکارتی ، سرکلیدی ، تقویم ، دفترچه یادداشت ، لیوان و غیره که می توانید به تعداد بالا سفارش داده و روی آن ها اسم مجموعه ی شما یا لوگوی شما چاپ شود. هدایای تبلیغاتی میبد یا اردکان ، حمیدیا یا هر نقطه ی دیگری در یزد را نیز می توانید شامل مواردی که در این مطلب معرفی می شود محسوب کنید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در یزد
هدایای تبلیغاتی ارزان در یزد

هدایای تبلیغاتی نفیس یزد

اما ممکن است شما بخواهید تبلیغات خود را در بین گروه و قشر خاصی انجام بدهید. برای مثال بین شرکت ها و مجموعه های همکار، خریدار ، طرف قرارداد، مشتری های بزرگ و یا هرکسی که به نوعی با این تبلیغ می خواهید سود و رونقی را در کسب و کار خود ایجاد یا حفظ کنید. در چنین شرایطی این دسته از هدیه ها توصیه و استفاده می شود.

  • گلدان تبلیغاتی در یزد

انواع گلدان های میناکاری، فیروزه کوبی ، مس و پرداز و مس و خاتم برای هدیه دادن به این منظور مناسب هستند. می توانید این گلدان ها را در یک جعبه زیبا قرار داده و حتی سفارش بدهید که نام مجموعه یا لوگوی شما روی آن ها حک شود.

گلدان های تبلیغاتی در یزد
گلدان های تبلیغاتی در یزد
  • بشقاب تبلیغاتی دریزد

بشقاب ها از این جهت که اگر پشت آن ها گیره داشته باشد قابل نصب روی دیوار هم هستند بسیار پرطرفدار می باشند. این بشقاب های زیبا و لوکس را هم می توان با جعبه و هم به صورت قاب بشقاب (در نوع میناکاری) هدیه داد.

بشقاب تبلیغاتی دریزد
بشقاب تبلیغاتی دریزد

یکی از هدایای تبلیغاتی یزد که تلفیق دو هنر خاتم و مینا در کنار هم است ساعت میناکاری با قاب خاتمکاری شده است.

تندیس ها نیز برای تبلیغات زیاد استفاده می شوند و انواع مختلفی هم دارند. تندیسهای میناکاری نیز در مدل های مختلف و متنوعی تولید و ساخته می شوند. ارزش این تندیس ها به این است که قسمت میناکاری آن ها کار دست است.

  • انواع شکلات خوری در یزد

برای تبلیغات شکلات خوری را با یک جعبه شکلات هم که هدیه بدهید تاثیر بیشتری خواهد داشت. شکلات خوری فیروزه کوبی ، مس و خاتم و غیره.

انواع شکلات خوری برای تبلیغات در یزد
انواع شکلات خوری برای تبلیغات در یزد
  • فروش آجیل خوری در یزد

هدایای تبلیغاتی یزد تنوع زیادی دارند. مواردی که ما در این مطلب به شما معرفی می کنیم تنها نمونه هایی از آن ها هستند اما با کلیک روی دکمه ای که در پایین صفحه قرار دارد می توانید انواع مختلف دیگر را با قیمت کل این هدایای تبلیغاتی یزد مشاهده کنید.

انواع آجیل خوری تبلیغاتی یزد
انواع آجیل خوری تبلیغاتی یزد
  • قندان لوکس در یزد

یزدی ها شیرینی جات زیاد دوست دارند. شیرینی و قتاب (قطاب) یزد هم که معروف است. قند و نبات یزد از خوشمزه ترین نوع قند و نبات هاست. اینقدر شیرنی جات یزد خوشمزه و دلچسبند که در اکثر شهرها و استان ها نمایندگی دارند. قندان می تواند در یزد یک هدیه تبلیغاتی محبوب باشد که کاربرد زیادی هم دارد.

فروش انواع قندان در یزد برای تبلیغات
فروش انواع قندان در یزد برای تبلیغات
  • هدایای ویژه تبلیغاتی در یزد

هدیه های ویژه در واقع همان صنایع دستی است که در بالا چند مورد از آن ها را معرفی کردیم. با این تفاوت که این هدیه ها داخل یک پک زیبا قرار داده می شوند. تفاوت دیگر این است که می توانید به جای یک هدیه دو یا سه یا تعداد بیشتری از هدایای تبلیغاتی یزد را داخل این جعبه ها قرار بدهید. ایده پردازی در این مورد می تواند پیشنهاد ما یا مطابق با سلیقه ی شما باشد.

مصنوعات خاتم موارد بسیار کاربردی و زیبا و ایده آلی برای تبلیغات تولید می کند. قلمدان ، جعبه ، قاب ، ست اداری رومیزی و غیره از انواع پرفروش محصولات خاتم لوکس هستند.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *