هدایای تبلیغاتی همدان

هدایای تبلیغاتی همدان

چاپ هدایای تبلیغاتی در همدان

برای بررسی هدایای تبلیغاتی همدان بهتر است بدانید که هَمِدان یا هَمَدان که در گویش محلی به آن هِمِدان هم گفته می شود یکی از کلان‌شهرهای ایران در منطقهٔ غربی و کوهستانی ایران است. این شهر در دامنهٔ کوه الوند و یکی از شهرهای سردسیر ایران می باشد. جالب است بدانید که همدان قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است. اگر می خواهید هدایای تبلیغاتی خود را به گونه ای سفارش بدهید که لوگوی شما روی آن چاپ شود با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

انواع هدیه های همدان برای تبلیغات

هدیه های لوکس همدان شامل مواردی مانند صنایع دستی می باشد که طیف وسیعی از محصولات را دربرمیگیرد. محصولاتی که در رنج های قیمتی مختلفی تولید می شوند تا متناسب با توان خرید دایره ی وسیع تری از افراد باشند.

یکی از هدیه های مناسب برای تبلیغات همیشه ساعت های دیواری بوده اند. نمی دانم چندسال دارید و آیا سن شما به حرفی که می زنم می رسد یا خیر. اما زمانی در گذشته ها وقتی زوج جوانی زندگی مشترک خود را شروع می کردند روزی که قرار بود همه ی اقوام و آشنایان هدیه های خود را به آن ها بدهند یک مراسمی بود به نام پاتختی. در این مراسم یک میز میگذاشتند که هرکسی از در وارد می شد هدیه ی خود را روی آن میز می گذاشت. من بچه بودم اما به یاد دارم که اکثر هدیه ها یا ساعت دیواری بودند یا پتو 🙂

تنگ محصولی است که در گذشته ها که این دیگر به سن من هم نمی رسد 🙂 برای نوشیدن آب و مایعات زیاد استفاده میشده است. این روزها این شی بیشتر جنبه تزئینی پیدا کرده است. فیروزه کوبی که شده باشد یعنی سنگ های فیروزه با دقت و ظرافت روی بدنه ی آن چسبانده شده اند اما بعد آنقدر صاف و صیقلی و نرم می شوند که اگر کسی هنر فیروزه را نشناسد گمان می کند که نقاشی است. تنگ ها در جنس های دیگر هم وجود دارند. تنگ مس و خاتم ، تنگ مس و پرداز و …

سرویس تنگ و کشکول فیروزه کوبی
سرویس تنگ و کشکول فیروزه کوبی
  • قیمت سنگاب مس پرداز درهمدان

سنگاب ظرفی چندکاره است. علاوه بر تزئین می توان برای مصرف شکلات ، آجیل ، شیرینی و موارد مشابه آن را به کار برد. سنگاب یک شی بوده است که از دوره ی صفویه استفاده از آن در ایران رایج شده است. در سنگ آب ها آب می ریختند برای آشامیدن یا وضو گرفتن. اندازه ی آن ها بزرگ بوده است. در همدان و اصفهان و سایر شهرهای ایران نیز در چند مسجد و امامزاده سنگاب داریم که از قدیم به جای مانده است. برای مثال سنگاب مسجد جامع رهنان در اصفهان یا سنگاب در مسجد جامع همدان.

سنگاب در مسجدجامع همدان
سنگاب در مسجدجامع همدان

سنگاب های تزئینی امروزی نیز در انواع فیروزه کوبی ، مس و خاتم و غیره موجود هستند.

سنگاب مس و پرداز هدایای تبلیغاتی در همدان
سنگاب مس و پرداز هدایای تبلیغاتی در همدان

جعبه های خاتم انواع گوناگونی دارند، جعبه جواهرات، جعبه سکه و … که هرکدامشان کاربرد و زیبایی منحصربه فردی دارند.

جعبه خاتم کاری بزرگ
جعبه خاتم کاری بزرگ

سایر مصنوعات خاتم نیز برای هدایای تبلیغاتی همدان گزینه های فوق العاده ای هستند. محصولاتی که نظیر آن ها را در هیچ جای دنیا نمی توان یافت.

  • انواع ملیله کاری مسی درهمدان

زیرساخت اکثر محصولات صنایع دستی مس است. مس هم دوام خوبی دارد و هم قیمت مناسبی. زیبایی آن هم که نیاز به گفتن ندارد. ظروف مسی خود به تنهایی آنقدر زیبا هستند که برای تزئین و دکوراسیون از آن استفاده می شود.

رومیزی یا سفره های قلمکاری شده در ابعاد مستطیل ، مربع و گرد وجود دارند. برای روی میزهای بلند پایه دار کنار اتاق معمولا نوع گرد آن را تهیه میکنند و برای روی میزهای پذیرایی اگر چهارگوش باشند نوع مربع و مستطیل را استفاده می کنند.

فروش سفره قلمکار درلرستان
فروش انواع سفره قلمکار درلرستان
  • انواع تابلو قلمزنی تبلیغاتی در همدان

تابلو قلمزنی هم برای تبلیغات مناسب است هم پرستیژ خاصی برای شما و برندتان محسوب می شود. اینکه در یک مجموعه یک تابلو قلمزنی را روی دیوارشان نصب کنند که هدیه شما باشد و روی آن لوگوی شما چاپ شده باشد به اعتبار شما می افزاید.

  • تندیس تبلیغاتی مینا در همدان

پایین ترین قیمت را در بین هدایای تبلیغاتی همدان تندیس های تبلیغاتی میناکاری دارند. زیبا و کاربردی هم هستند و یک یادگاری لوکس محسوب می شوند.

ایده تبلیغاتی جدید

نظرتان چیست که چندمورد از هدایای تبلیغاتی همدان را که معرفی کردیم داخل یک جعبه ی زیبا بگذاریم و آن را به عنوان یک پک ویژه به افراد ویژه هدیه بدهیم؟

هدایای تبلیغاتی ارزان درهمدان

و اما هدیه هایی که می خواهید در جامعه بین مردم یا مشتریان گذری خود پخش کنید. هدیه هایی هستند که ارزش هنری و مالی کمتری دارند و برای تبلیغات گسترده مقرون به صرفه ترند.

هدایای تبلیغاتی ارزان در همدان
هدایای تبلیغاتی ارزان در همدان
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *