هدایای تبلیغاتی هرمزگان

هدایای تبلیغاتی هرمزگان

فروش هدایای تبلیغاتی هرمزگان

هدایای تبلیغاتی هرمزگان ،در کنار هدایای تبلیغاتی شهر های اطراف مانند هدایای تبلیغاتی بندرلنگه ، تبلیغات میناب و هدیه های تبلیغاتی در دهبارز قرار دارد. منظور این است که این هدیه ها مشابه هم بوده و یکجا به فروش می رسند. هرمزگان یکی از استان‌های جنوبی ایران است. این استانکه در شمال تنگه هرمز قرار دارد و به نوعی می توان گفت که قطب گردشگری و اقتصاد ایران است. مرکز این استان، شهر بندرعباس است.

چاپ تبلیغات در هرمزگان

چرا تبلیغات خود را روی هدیه چاپ نمی کنید ؟ می دانید تاثیر آن هزاران برابر می شود؟ از دنیای بازاریابی و برندینگ چه می دانید ؟ این ها همه سوالاتی است که اگر به خوبی به آن ها فکر کنید متوجه می شوید که پاسخ آن ها دنیای کسب و کارتان را دگرگون می کند.

انواع هدیه های تبلیغاتی هرمزگان

قصد دارید به چه کسی هدیه ها را تقدیم کنید؟

  1. به عموم مردم ؟ به مشتریان معمولی که گاهی از شما یک خرید جزئی یا متوسط دارند؟
  2. به صاحب یا مدیر یک مجموعه ی مهم که دوست دارید با آن ها همکاری کنید؟ به مشتریانی که از شما خرید عمده و بالایی داشته اند؟ به افرادی که با آن ها قرارداد بسته اید و می خواهید این رابطه را حفظ کنید؟

اگر پاسخ شما به سوالات دسته ی 1 مثبت است هر نوع هدیه ای می تواند مناسب باشد. چه هدایای تبلیغاتی ارزان و چه لوکس.

اما اگر پاسخ شما به سوالات دسته ی دوم مثبت است پیشنهاد ما به شما هدایای تبلیغاتی لوکس می باشد.

هدایای تبلیغاتی لوکس درهرمزگان

صنایع دستی بهترین ها را به شما پیشنهاد می کند. لوکس ، جدید ، متنوع ، بادوام و با کیفیت ، اصیل و دارای ارزش هنری بالا ، مقرون به صرفه و زیبا.

  • قیمت تندیس میناکاری درهرمزگان

تندیس را معمولا افراد زیادی برای هدیه دادن و تبلیغ کردن انتخاب می کنند. هرچند این هدیه در بین هدایای لوکس دارای رتبه متوسط می باشد اما طرفداران زیادی دارد. شاید بخاطر قیمت پایین و زیبایی آن است. بعضی از تندیس ها کاربردی هم هستند مثل تندیس قلمدان یا تندیس و غیره

معمولا همه ی ما ایرانی ها چای خور هستیم. پس بیجا نیست اگر به هم قندان هدیه بدهیم. آن هم قندان فیروزه کوبی که اگر کنار دست هر کسی باشد دوست دارد مداوم چایی بخورد 🙂 قندان های فیروزه در مدل های مختلفی تولید می شوند : مدل بشقاب پرنده ، مدل سیب ، مدل دخل ، مدل خاویار خوری ، ساده و …

قندان فیروزه کوبی هرمزگان
قندان فیروزه کوبی هرمزگان
  • شیرینی خوری مس پرداز درهرمزگان

این مدل از شیرینی خوری ظرفی است که هم برای مصرف و پذیرایی شیرینی و شکلات و هم میوه از آن استفاده می شود. اگر می خواهید از بین هدایای تبلیغاتی هرمزگان شیرینی خوری مس و پرداز را هدیه بدهید پیشنهاد می کنم آن را در یک جعبه ی لوکس بگذارید. سایر ظروف مس و پرداز را هم ببینید. شاید گزینه های دیگر بیشتر باب سلیقه ی شما باشند.

شیرینی خوری مس و پرداز هدایای تبلیغاتی ساری
شیرینی خوری مس و پرداز هدایای تبلیغاتی ساری
  • قیمت ظرف آجیل خوری مسی درهرمزگان

اگر می خواهید نزدیکی های عید نوروز هدیه تبلیغاتی خود را برای طرف مقابلتان ارسال نمایید این محصول ایده ی خوبی است. آجیل خوری ها در انواع مس و خاتم ، مس و پرداز ، فیروزه کوبی که همه ی آن ها ظرف زیرساختشان مسی است.

آجیل خوری مس و خاتم :

آجیل خوری فیروزه کوبی :

آجیل خوری مس و پرداز :

  • هدایای ملیله کاری مسی هرمزگان

ملیله کاری را روی فلزات مختلفی می شود انجام داد. فلزاتی مانند طلا ، نقره و مس. قیمت ملیله کاری روی مس طبیعتاً مناسبتر است. این محصولات یک روکش آبکاری نقره دارند که جلا و زیبایی به آن ها داده است. از نظر ثبات رنگ هم نگران نباشید. در صورت رعایت نکات نگه داری دوام خوبی دارند.

شاید ذهنیتی که از تابلوهای قلمزنی دارید این باشد که قیمت بالایی دارند و خرید آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی در هرمزگان مقرون به صرفه نیست. اما این طور نیست. برای اینکه تصویر ذهنی تان را درست کنید قیمت تابلوهای قلمزنی ما را بررسی کنید. برای اینکه بتوانیم با قیمت های مختلف و متنوع تابلوها را به شما عرضه کنیم آن ها را در اندازه های مختلفی تولید می کنیم.

  • فروش پارچه قلمکار درهرمزگان

یکی از هدایای تبلیغاتی هرمزگان که از چند نظر مناسب است  سفره قلمکار می باشد. هم به راحتی در هر نوع جعبه ای جا می گیرد و هم قیمت مناسبی دارد. این رومیزی های زیبا در طرح و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. می توانید یکی از آن ها را در کنار سایر هدیه های صنایع دستی نیز بگذارید و هدیه بدهید. در این صورت یک پک از هدایای ویژه صنایع دستی خواهید داشت.

سفره قلمکار و شکلات خوری پرداز در هرمزگان
سفره قلمکار و شکلات خوری پرداز در هرمزگان

هدایای تبلیغاتی ارزان درهرمزگان

این دسته از هدیه ها مناسب دسته اول هستند که در ابتدای این مطلب خدمتتان گفتیم :  عموم مردم. یا مشتریان معمولی که گاهی از شما یک خرید جزئی یا متوسط دارند.

البته اگر دوست دارید و یا صلاح می دانید که به این گروه نیز هدایای تبلیغاتی لوکس را بدهید انتخاب با شماست.

هدایای تبلیغاتی ارزان در هرمزگان
هدایای تبلیغاتی ارزان در هرمزگان
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *