هدایای تبلیغاتی شهرکرد

هدایای تبلیغاتی شهرکرد

انواع هدایای تبلیغاتی شهرکرد

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است. هدایای تبلیغاتی شهرکرد متنوع و دارای قیمت مناسبی هستند. شهرکرد در ۸۵ کیلومتری جنوب غرب اصفهان واقع شده است. نام قبلی آن دهکرد بوده‌است که بعد از تبدیل به شهر در سال ۱۳۱۴ به شهرکرد تغییر نام داده پیدا کرده است. شهرکرد مرتفع‌ترین مرکز استان در ایران است وبه همین دلیل به بام ایران نیز مشهور است. در صورتی که از نام آن اینطور برداشت می شود که ساکنان آن کرد باشند اما بیشتر ساکنان این منطقه از اقوام لر هستند. لردگان نیز در نزدیکی آن قرار دارد.

احتمالا واژه کرد به معنای چوپان، گله دار از نام اولیه ساکنین این منطقه گرفته شده‌ است و این شهر که قبلا دهکرد نام داشته به معنی محل سکونت کردان یعنی همان گله داران بوده است. پیش از حمله اعراب به ایران، بدون در نظر گرفتن قومیت ، زبان و نژاد، به‌طور کلی همه مردم چادرنشین را کرد دانسته‌اند. انواع هدایای تبلیغاتی شهرکرد را در ادامه با هم بررسی می کنیم.

هدایای تبلیغاتی لوکس درشهرکرد

این هدیه های نفیس و زیبا را به هر تعداد که بخواهید می توانید سفارش بدهید. هم چنین مطابق با نظر و درخواست مشتری لوگو و نام برند مجموعه ی ایشان روی کالا حک می شود. اگر برای تبلیغات در بروجن ، فرخ شهر ، لردگان یا هرجای دیگر هدیه های تبلیغاتی را در نظر دارید باید به شما بگویم که هیچ تفاوتی ندارد.

  • تندیس تبلیغاتی مینا درشهرکرد

تندیس به معنی قالب، کالبد، مجسمه، نگار و غیره می باشد. اما تفاوتی اساسی بین همه ی تندیس ها با تندیس میناکاری وجود دارد. تندیس میناکاری کار دست است و ارزش هنری زیادی دارد.

  • مدل گلدان میناکاری درشهرکرد

مدل های مختلفی برای گلدان ها در نظر گرفته شده است. مدل صراحی ، مدل شلغمی و غیره. هر گلدان زیبایی و جذابیت خودش را دارد.

گلدان میناکاری لوکس
گلدان میناکاری لوکس
  • خرید انواع پارچه قلمکار ازشهرکرد

پارچه های رومیزی ، سفره ، سجاده و انواع دیگر از پارچه های قلمکار می توانند یک هدیه تبلیغاتی مناسب در شهرکرد باشند. زیرا مردم این منطقه اهل هنر و هنردوست بوده و ارزش هنری این هدیه ی زیبا را درک می کنند.

  • تابلو قلمزنی شهرکرد

خرید تابلو های قلمزنی با قاب خاتمکاری شده را یک فرصت ایده آل برای تبلیغات بدانید. این تابلوها قدرت عجیبی در محسور کردن طرف مقابل دارند و نام برند شما را سریع تر از قبل بین دیگران اعتبار می بخشند.

خرید تابلو قلمزنی از شهر ساری
خرید تابلو قلمزنی از شهر ساری

قیمت فیروزه کوبی بستگی به این دارد که سنگ فیروزه به کار رفته در آن اصل باشد یا خیر. و دوم اینکه هنرمند با ظرافت و دقت کار کرده باشد یا خیر. همه ی این ها در کنار هم برند را می سازند. یعنی اگر یک محصول در یک مجموعه ای تولید شود که هم از سنگ فیروزه اصل استفاده کرده باشد هم کار با دقت و ظرافت تولید شده باشد آن فیروزه کوبی برند می شود. حال شما هم که قرار است با هدیه دادن این محصولات برند شوید بهتر است هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی خود را از یک برند معتبر و قابل اعتماد تهیه نمایید.

فیروزه کوبی هدیه لوکس اراک
فیروزه کوبی هدیه لوکس اراک
  • قیمت ظروف مسی نقاشی شده درشهرکرد

به این دسته از ظروف مس و پرداز گفته می شود. زیرا نقاشی روی ظروف مسی با سبک پرداز انجام شده است. این طرح و رنگ ها اینقدر زیبا هستند که در بین صنایع دستی بیشتر از آنکه انتظار می رفت مشتری و طرفدار جذب کردند.

خاتم کاری مواردی را تولید می کند که برای تبلیغ مناسب هستند. زیرا اکثر محصولات خاتم کاریردی و مصرفی بوده و به همین دلیل همیشه جلوی چشم می باشند. برای مثال قلمدان خاتم کاری همیشه روی میز طرف بوده و آن شخص با دیدن آن به یاد برند شما می افتد.

باکس هدیه های خاتم کاری مازندران
باکس هدیه های خاتم کاری مازندران
  • هدیه تبلیغاتی مس و خاتم شهرکرد

اگر خاتم کاری را روی ظروف مسی انجام دهند مقاوم تر و ماندگارتر می شود. محصولات ان نیز مانند یک شمش طلا می درخشند زیرا رنگ بندی آن ها به شکلی است که این درخشندگی و زیبایی را دارد.

  • هدایای تبلیغاتی ویژه در شهرکرد

پک های ویژه را حتما تا به حال دیده اید. یک جعبه که وقتی به دست شخصی برسد و در آن را باز کند تا مدت ها ذهنش درگیر دریافت این هدیه خاص و فوق العاده خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی ارزان درشهرکرد

مواردی نیز وجود دارد که معمولا برای تبلیغات بین عموم مردم و یا مشتریان عادی استفاده میشود. اینکه شما از کدام نوع از هدایای تبلیغاتی در شهر کرد یا شهرهای نزدیک آن مثل بروجن یا لردگان استفاده می کنید بستگی به انتخاب و صلاح دید شما یا مشاورانتان دارد.

هدایای تبلیغاتی ارزان در شهرکرد
هدایای تبلیغاتی ارزان در شهرکرد
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *