فروش میناکاری همدان

خرید و فروش میناکاری در همدان

فروش میناکاری همدان بصورت آنلاین عمده و تکی با مشاوره و ارسال رایگان خرید میناکاری در شهر همدان، محصولات میناکاری روی مس با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در فروشگاه صنایع دستی هنر لوکس، میناکاری روی سفال و روی مس انجام میشود که بیشتر محصولات هدیه پر فروش بازار میناکاری همدان به دلیل زیبایی و طول عمر بیشتر محصولات مسی، از ظروف میناکاری روی مس استفاده میشود.

فروش عمده میناکاری همدان

شاید بسیاری ار محصولات میناکاری را در مغازه های شهر همدان و فروشگاه هایی مثل دیجی کالا یا تلفیق هنر دیده باشید اما نکه ای بسیار مهم که باید به آن توجه کرد این می باشد که کیفیت این محصول به چه صورتی می باشد آیا یک میناکاری چاپی بوده یا یک ظروف بازاری و با کیفیت متوسط و ضعیف هستند. فروشگاه صنایع دستی هنرلوکس با بیش از 20 سال سابقه در تولید و فروش کلیه محصولات صنایع دستی و ارتباط با بسیاری ار استاد کارانی چون استاد ابوالقاسمی ، استاد منصور زهرونی، استاد پورقاسم، استاد مرتضی اسماعیلی،میناکاری استاد شاهین شیرازی و… بستر یک خرید لوکس و با کیفیت و خاص را برای دوست داران صنایع دستی اصفهان فراهم نموده تا کلیه محصولات خود را با یک جستجوی راحت در محصولات سایت و یا یک تماس و ارتباط در تلگرام یا واتساب با شماره تماس ( 09138888250 ) محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل نمایند.

خرید میناکاری همدان

صنایع دستی و میناکاری اصفهان همواره به کیفیت و تنوع بالا معروف بوده‌اند و پاسخ‌گوی انواع نیازها و سلیقه‌ها هستند. هنرمندان با تجربه اصفهانی در تمامی مراحل ساخت ظروف میناکاری از مس اعلا و رنگ های باکیفیت استفاده کرده اند. بشقاب و گلدان و تندیس های تبلیغاتی جهت هدایای شرکتی و سازمانی از محصولات پر فروش این دسته هنری می باشد. همچنین یک هدیه زیبا و لوکس برای مناسب هایی چون روز مادر، روز پدر، روز دختر و روز معلم می باشد.

خرید صنایع دستی در همدان

طرح ها و نقاشی های ظروف میناکاری به دلیل اجرا توسط هنرمندان مختلف میناکار و کار دست بودن بودن این هنر این دسته از محصولات از تنوع بسیار زیادی برخردار می باشد و در ارسال سفارشات ممکن است طرح سفارش داده شده با طرح ارسالی کمی متفاوت باشد که توسط تیم پیشتیبانی فروش هنرلوکس با شما هماهنگ خواهد شد.در صورت علاقمند بودن به این هنر میتوانید از محصولات جدید میناکاری که همان نقاشی روی مس یا مس و پرداز می باشد دیدن نمایید.

فروش میناکاری همدان

ظروف میناکاری روی سفال را به عنوان صنایع دستی بومی شهر همدان می شناسند. یکی دیگر از سوغات و صنایع دستی همدان ، چرم است. فروشگاه های مختلف در همدان چرم دستباف و ماشینی با تنوع مناسب و دامنه مناسب قیمت می فروشند. چرم همدان بهترین چرم ایرانی در برخی دوره های زمانی بوده و کیفیت آن در سراسر ایران بی نظیر است. اگرچه به آن شهرت سابق را ندارد ، اما کیفیت خوب آن باعث می شود که مجبور شوید آن را بخرید. شما می توانید از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان خرید آنلاین میناکاری همدان را تجربه نمائید. ما با ارائه متنوع ترین محصولات صنایع دستی ایرانی سعی کرده ایم حق انتخاب بیشتری به مشتریان خود دهیم.

قیمت ظروف میناکاری همدان

قیمت ظروف میناکاری در همدان يكي از بهترين موارد افتخار فروشگاه صنایع دستی هنرلوکس است كه اين فروشگاه در زمينه میناکاری همدان توانسته افتخاراتي را كسب كند. آبگینه شیشه ای به روش سنتی دمیده است. به این ترتیب آنها با دمیدن هوا به داخل آن شیشه مذاب را شکل داده و چنین کارهای زیبایی را خلق می کنند. بسیاری از آثاری که در موزه آبگینه وجود دارد ، در کاوش های باستان شناسی در همدان یافت شده اند و این واقعیت نشان می دهد که این هنر در این شهر قدمتی طولانی دارد.

چرم استان همدان

یکی از مهمترین مواردی که نقش عمده ای در زندگی مردم استان همدان به خصوص در نواحی حاشیه ای دامپروری است. مردم این شهر نزدیک به ۳۰۰۰ سال قبل از پوست حیوانات چرم درست شده است و با آن برای خود لباس و کفش درست می کرده اند. از همین رو عده ی زیادی از افرادی که در این استان زندگی می کنند چرم دوزی را بلد هستند و همین سبب شده که همدان، به دباغخانه نیز شهرت پیدا کند و کارخانه های ساخت چرم بسیاری در آن به وجود بیاید. اما متاسفانه اکنون تعدادی از این کارخانه ‌ها و کارگاه ‌ها از کار افتاده‌اند. چرم استان همدان بسیار مرغوب و باکیفیت است و حتی به کشورهای اروپایی هم صادر می‌شود.

گلیم استان همدان

گلیم، فرش بافته شده‌ صاف و یا قالی بدون گره، پرز و خواب است. گلیم استان همدان در نوع خودش بی‌نظیر و در بین خاص و عام معروف است. استاد کاران ماهر و زبردست، طر‌ح‌ها و نقش‌های زیبایی بر روی گلیم پیاده می‌کنند و به همین دلیل افراد زیادی از سراسر دنیا، مجذوب گلیم‌های شهر همدان می‌شوند. گل قندی، خرچنگی،زنگوله، دست دلبر، گل لاله، اسلیمی، گل سبدی، ضربدری و جناقی از معروف‌ترین طرح‌های گلیم شهر همدان هستند. گلیم شهر نهاوند در استان همدان، حرف اول را می‌زند و حتی به کشورهای آسیایی و اروپایی هم صادر می‌شود.

قالی‌ بافی استان همدان

همانطور که مشخص است همدانی ها بسیار هنرمند هستند و در هر زمینه ای از هنرهای دستی نقش مهمی دارند. قالی بافی یکی دیگر از سوغاتی های همدان است که توجه ایرانی ها و خارجی های بسیاری را به خود جذب کرده است. هنرمندان قالی‌ باف شهر همدان برای رنگ کردن نخ، از شیره‌ ی گیاهان و درختان استفاده می‌کنند. طرح‌های ترنج و ماهی جزء بیشترین طرح‌هایی هستند که روی قالی‌ها خود نمایی می‌کنند.

مروار بافی استان همدان

با توجه به این که مروار به خوبی در این شهر پیدا می شود، اهالی هنرمند این استان با استفاده از اقدام به تزئین صندلی، میز، سبد و لباس می نمایند که همین خود سبب که یک مورد دیگر به سوغاتی های همدان اضافه شود.

انگشت ‌پیچ

یکی از شیرینی های قدیمی و سنتی که در شهر همدان وجود دارد و دارای پیشینه ای بالغ بر یک قرن است انگشت پیچ است. این شیرینی معمولا در ماه مبارک رمضان طبخ و توزیع می شود. علت نام گذاری آن این بوده است که در گذشته به دلیل اینکه قاشق نبوده مردم باید این شیرینی را دو انگشت خودشان می پیچیدند و میل می کردند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *