صنایع دستی آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین نشان های صنایع دستی اصفهان است . که مدیریت این مجموعه با استاد صاحب نام آقای امیر آقاجانی است .

مجموعه صنایع دستی آقاجانی فعالیت خود را در زمینه ساخت محصولات فیروزه کوبی در سال 1385 با همت استاد جوان فیروزه کوبی ، آقای امیر آقاجانی، شروع نمود. تمامی مراحل فراوری اجناس فیروزه کوبی با برند آقاجانی اعم از:

  1. مسگری
  2. فیروزه کوبی
  3. پرداخت کاری (حاوی بتونه کاری، ساب و تراش، چرخکاری، پرداخت کاری، شست و شو داخل ظرف، و پوشش نهایی)

در کارگاه های چندگانه این مجموعه انجام می شود. همه ی محصولات فیروزه کوبی صنایع دستی آقاجانی دارای 10 سال ضمانت نامه کتبی و شامل شناسنامه اصالت سنگ فیروزه نیشابور می باشند. و از بهترین مواد اولیه

  • مس
  • سنگ فیروزه نیشابور
  • پوشش چند لایه ترکیبی درجه یک و …

استفاده شده و همواره در جهت جلب رضایت سلیقه بی نظیر هنرمندان و هنردوستان ایرانی در سرتاسر دنیا گام بر می دارد.

مشاهده همه محصولات فیروزه کوبی

صنایع دستی آقاجانی تا کنون افتخار دریافت لوح های تقدیر گوناگون در زمینه کیفیت، دوام و همچنین تمایز محصولات خود نسبت به سایر محصولات فیروزه کوبی کسب کرده است. همچنین این مجموعه دارای محصولاتی از قبیل میناکاری، خاتم کاری و … می باشد.

صنایع دستی آقاجانی که هنر فیروزه کوبی بر روی ظروف مسی را تولید می کنند با استقبال بسیاری از هنر دوستان عزیز کشورمان نه تنها در ایران بلکه به وسعت زیادی در خاورمیانه و اروپا روبرو شده است.

کارگاه صنایع دستی آقاجانی

قیمت محصولات آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی از زیبای وصف ناپذیری برخوردار بوده که همین دلیل سبب شده تا خریداران زیادی از اقصاء نقاط جهان را خواهان خود نماید و گردشگران خارجی را ترغیب به بازدید از این مجموعه کارها نماید.

علاوه بر این شهرت مثال زدنی فیروزه کوبی های آقاجانی، تولید کننده های زیادی در ایران نیز به الگو برداری از این برند پرداخته وروی به این دسته از هنر زیبای پارسی آورند و شروع به تولید انواع ظروف مشابه فیروزه کوبی آقاجانی بر روی مس مانند

  • کاسه آجیل
  • کشکول
  • گلدان
  • شکلات خوری
  • سنگاب
  • انواع زیورآلات و…

فیروزه کوبی آقاجانی

فیروزه کوبی آقاجانی ، این درحالی است که برند های مختلف و با کیفیت های متفاوتی در حال فعالیت و تولید این دسته از ظروف فیروزه کوبی وجود دارند که بسته به نوع خم کاری زیر ساخت مسی ، نحوه فیروزه کوبی و کیفیت چسب آن و پرداخت کاری آن به لحاظ قیمت،کیفیت و طول عمر مفید محصول شما متفاوت است.

از آنجایی که هدف سایت صنایع دستی هنرلوکس بر این است که بهترین کیفیت را با کمترین قیمت و بدون واسطه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد تصمیم به همکاری با برند های معتبر و دارای نشاناستاندار تولید کارخانه ای، گواهی کیفیت آثار صنایع دستی، دارای نشان اعتماد فروش از اداره کل میراث فرهنگی و شامل شناسنامه اصالت سنگ فیروزه نیشابور کرده است. کلیه محصولات برند فیروزه کوبی آقاجانی دارای نشان استاندار و امضا آقاجانی می باشد.

صنایع دستی آقاجانی (گارانتی یا ضمانت نامه)

تمامی محصولات فیروزه کوبی که در این فروشگاه عرضه می شود همگی دارای ضمانت نامه معتبر ده ساله آقاجانی به همراه مهر و امضای فروشگاه هنرلوکس می باشد این طرح گارانتی شامل انواع شکستگی، تغیر رنگ و … می باشد.

نکته: تمامی ظروف فیروزه کوبی از لحاظ کیفیت در سطح بالایی می باشد اما ما به دلیل امنیت خاطر شما مشتریان گرامی تمامی محصولات را با کارت ضمانت نامه کتبی به همراه مهر و امضاء با بسته بندی محصول ارسال می کنیم

در صورت پیش امدن هرگونه مشکل با تماس با واحدفروش و توضیح مشکل پیش آمده از ظروف فیروزه کوبی خود یا با مراجعه به همراه ضمانت نامه کتبی به دو شعبه فعال در تهران، دو شعبه در اصفهان و یک شعبه در شوش به مشکل خود رسیدگی و از ضمانت نامه محصولات خریداری شده استفاده نمایید.

نمایندگی آقاجانی تهران

ما در تلاشیم که فرهنگ غنی پارسی را درسطح بین المللی گسترش دهیم و این امر جز با اعتماد شما عزیزان میسر نخواهدبود، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره خرید و … با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و از تخفیفات شگفت انگیز فیروزه کوبی استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی های خاص فروشگاه صنایع دستی هنرلوکس، موجودی کامل تمام 112 آیتم ظروف فیروزه کوبی اصفهان می باشد  که کمتر در سایت های فروشگاهی صنایع دستی و حتی در بازار های فروش صنایع دستی اصفهان و تهران و یا شعبه های صنایع دستی آقاجانی پیدا نمیشود.

خبر خوش دیگر برای عروس و داماد هایی که قصد خرید ظروف فیروزه کوبی جهت تکمیل سفره عقد مثل آینه و شمعدان و …دارند این است که هنرلوکس در راستای گسترش فرهنگ غنی صنایع دستی اصفهان تمامی این ظروف را به قیمت عمده و تولید در اختیار شما عزیزان گرامی قرار می دهد.

شماره تماس پشتیبانی فروش: 09138888250

فروشگاه صنایع دستی آقاجانی
4.6/5 - (23 امتیاز)
این نوشته در هنر ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

7 دیدگاه برای “صنایع دستی آقاجانی

  1. اشتراک‌ها: فیروزه کوبی آقاجانی با این ریزنقشی فیروزه کوبی آقاجانی نام دارد - صنایع دستی هنرلوکس

  2. اشتراک‌ها: مس و پرداز - صنایع دستی اصفهان|فیروزه کوبی|هدیه تبلیغاتی

  3. اشتراک‌ها: کشکول فیروزه کوبی مسی - قیمت و خرید - صنایع دستی اصفهان|فیروزه کوبی|هدیه تبلیغاتی

  4. شبنم حیدری گفته:

    من تعریف خوب جنس های صنایع دستی آقاجانی اصفهان را شنیده بودم ولی چون تهران بودم نمیتونستم خرید کنم مرسی از هنرلوکس بخاطر سایت زیباش و پشتیبانی حرفه ای و ارسال رایگانشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *