خرید هدیه خاص و خلاقانه هنری برای روز مادر و همسر

خرید هدیه خاص برای روز مادر یکی از جالب ترین چالشهای انتخابی شما میباشد؟ برای دلسوزترین مادر شوهر و مادر زن دنیا، ما انتخاب کادو خاص از صنایع دستی اصفهان را پیشنهاد می دهیم.

سرویس شربت خوری بزرگ فیروزه کوبی

خرید هدیه خاص برای روز مادر

خرید هدیه برای مادر از صنایع دستی اصفهان ؛ اگر تا به حال کنار صحبت های بانوان ایرانی نشسته باشید از این که هر سال در روز مادر و روز زن هدیه های تکراری و نه چندان شیک از طرف شوهر یا فرزندان خود کادو بگیرند دل پری دارند.

برای خرید هدیه روز زن و روز مادر یک حرکت ویژه و جذاب بزنید و هدایای خیلی خاص برایشان تهیه کنید و براساس سلیقه بانوان براشون هدیه خریداری نمایید.

مناسب ترین هدیه برای مادر این است که هیچ چیزی تو جهان مادرها رو به اندازه این که پیششان باشید خوشحال نمیکند. اگه گران ترین هدیه رو هم سفارش بدهید و روز مادر براش بفرستید، ولی خودتون پیشش نباشید، مادرتون رو خوشحال نمی کند.

دوست دارید امسال برای  هدیه خاص روز مادر یک حرکت جذاب و جالب بزنید و براساس ویژگی‌ های ماه تولد و شخصیتی مادر تان کادو فراهم کنید؟

هدیه مناسب برای مادر

هدیه مناسب برای مادر یک سینی و چند فنجان هنری برای در کنار مادر بودن. میشه چندتا ایده داد مادر یا همسر رو به یک رستوران دعوت کنید و باهم خوش بگذرونید یا باهم برین سینما و یه فیلم شاد و کمدی باهم ببینید. با مادر بودن کلی خوشحالش میکنه. حتی میتونید با مادرتون اون روز خرید برید، و هرجایی که فکر کردین از جیزی خوشش اومده، براش بخرید.

سرویس چای خوری فیروزه کوبی اصفهان

به جنبه معنادار بودن هدیه هم توجه کنید هدایای دست ساز برای روز مادر گزینه های مناسبی هستند

سرویس سماور و قوری فیروزه کوب آقاجانی

هدیه مناسب برای مادر بزرگ

هدیه خاص برای مادر بزرگ یک سماور پر از چایی یکی از کادوهای بی نظیر چای ریختن مادر بزرگ واسه نوه ها و بچه هاست مادربزرگ ها با دیدن خانواده هاشون زنده و انرژی مثبت فراوانی می گیرند با خرید یک سماور صنایع دستی میتوانید زندگی هنرمندانه را به مادر خود هدیه دهید.

شاید به جرات میتوان گفت طرف مقابل شما به اهمیتی که برای آنها قائل هستید، احترام ویژه ای می گذارند. آنهابه خوبی درک می کنند که چقدر برای آنها زمان صرف کرده اید و چقدر دوست شان دارید.

موقعی که پای انتخاب یک کادو تبلیغاتی خلاقانه به میان می آید، این جمله منتسب به یکی از ثروتمند ترین افراد دنیا آقای بیل گیتس به ذهن وارد میشود: بشر دوستی واقعی، نیازمند صرف زمان و خلاقیت بسیاری است.

هدیه روز مادر باید خاص باشه

خرید هدیه برای مادر میتونه یک سرویس پنج پارچه قوری و سماور مسی خاص باشه که فیروزه کوبی شده و دارای بدنه بسیار محکم است.

این بهترین کادو برای مادر شما میتونه باشه، مهمترین خصوصیت این سرویس که ان را با دیگر محصولات داخل بازار متمایز میگرداند اب کاری آن است در هنگام اب کاری موقعی که محصول در ظرف اب نقره قرار گرفته میشود با ایجاد میدان مغناطیسی و حالت یونیزه کردن اب نقره روی محصول می نشیند که باعث می شود آب کاری ان بسیار قوی شود و حتی قابل شستشو شود.

سرویس سماور مس و خاتم هنرلوکس

شاید برای‌ شما جالب باشد که بدانید مادر ها ترجیح می‌ دهند چند کادو کوچک و ریزه میزه با هم بگیرند تا یک هدیه ی بزرگ

فروش عمده سرویس خاتم

هدیه دست ساز برای روز مادر

هدیه دست ساز برای روز مادر میتونه ست جاکاردی و سطل و جعبه دستمال خاتم ساخته شده توسط استادان حرفه ای خاتم کاری در اصفهان باشه.

این هدیه دست ساز برای مادر شما دارای آرم استاندارد زیر نظر سازمان صنایع دستی کل کشور و دارای شش لایه پلی استر بدون سیلر قابل استفاده حتی در هوای شرجی دارای برگ ضمانت تعویض در اثر تغییر رنگ.

 

 

 برای بهبود و تقویت رابطه شخصی بین هدیه دهنده و هدیه گیرنده یک هدیه خاص صنایع دستی را انتخاب نمایید.

هدیه صنایع دست برای مادر زن

هدیه برای مادر زن یک شطرنج خاتم کاری بسیار خاص و ویژه با طرحی خلاقانه و هنری ساخته شده با چوب روس می باشد. سطح محصول با روکش پلی استر پوشش داده شده است.

شطرنج از بازی‌ های فکری و متکی به برنامه‌ ریزی، روش و استراتژی است. مناسب برای هدیه دادن به مادر زن های عزیزانتان میباشد. در میان مردم خاورمیانه و مردمان اروپای شرقی و به ویژه ملت ایران بسیار رایج است. در بعضی از مناطق ایران به این بازی نردستان معروف است.

صفحه شطرنج خاتم کاری

برخی از این هدایا ما را خوشحال و سورپرایز میکند و بعضی از آنها چنگی به دل نخواهد زد! اما تنها خاطره تعداد انگشت شماری از آنها برای همیشه در ذهن و جان ما باقی خواهد ماند و آنها هدیه های خاص هستند.

آینه و شمعدان عروس

کاردستی به مناسبت روز مادر

کاردستی برای روز مادر یک آینه و شمعدان فیروزه کوبی آقاجانی اصفهان که محصول ظرافت، دقت، خلاقیت و حس زیبایی شناسی هنرمند این محصول بسیار زیبا می باشد.

تمامی مرحله های طراحی و ساخت این کاردستی به مناسبت روز مادر مانند دیگر ظروف و آثار تولیدی کارگاه تولید صنایع دستی آقاجانی، در کارگاه آقاجانی، انجام شده است. ارتفاع این آینه 48 سانتی متر است و وزنی برابر 1850 گرم دارد. به طور کلی نقش آینه در سنت و فرهنگ عامه‌ی مردم بسیار زیاد است.

 

بخاطر اینکه زنان بیشتر به شیک و مرتب بودن و زیبایی حساس هستن جعبه جواهرات خاتمکاری شده می تواند یک هدیه عالی باشه

باکس و سبد هدیه خاص روز مادر

سبد هدیه روز مادر گلاب پاش مسی میناکاری شده تزئینی، ظروف میناکاری بیشتر کاربرد تزئینی دارند. گلاب‌ پاش مسی برخلاف ظاهر شکننده و ظریف خود، بدنه‌ی مقاومی دارد.

رنگ‌های لعابی را روی مس هنرمندانه و بسیار ظریف به کار برده شده است این هدیه ترکیبی از رنگ‌های آبی و فیروزه‌ای و سفید، نقوش ترنجی را خلق کرده است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. خرید این گلاب‌ پاش و تزئین دکوراسیون منزل با این هنر سنتی و دیرینه، نشان از حسن سلیقه و اصالت شما برای مادر عزیزتان خواهد داشت.

 

سبد هدیه روز مادر

مناسب ترین هدیه ها محصول هایی هستند که براحتی در هر کجا یافت نخواهند شد و افراد کمی شانس داشتن یکی از آنها را خواهند داشت. هدیه هایی که برای فرد مورد نظر سفارشی سازی شده باشند و ساخت آنها اختصاصی انجام شده باشد.

جعبه خاتم 8ضلعی

برای روز مادر چه چیز خاص درست کنیم

برای روز مادر چه چیزی درست کنیم جعبه جواهرات خاتم کاری، این جعبه به صورت مربع می باشد که درب آن از بالا باز می شود و به راحتی و با یک دستمال پاک میشود. این جعبه علاوه بر نگهداری زیور آلات برای نگهداری سکه استفاده می شود. در ضمن این جعبه برای هدیه دادن مناسب است. 

 

چند ایده خاص برای روز مادر

چند ایده خاص برای هدیه روز مادر ارائه کادو ای است كه مادر زن یا شوهر شما را به هيجان آورد باعث خشنودي و پيدا شدن نگرش مثبت نسبت به شما شود.

معمولا افرادی که کادو مصرفی و الكترونيكي دریافت می کنند آن را نگه نميدارند يا از خاطر ميبرند، ولي با ارائه يك هدیه خاص حتی کوچک که نام شما روی آن درج شده باشد ميتوانيد ارتباطي نزديک و مستقيم و ماندگارتر با طرف مقابل برقرار نماييد.

کادو روز پدر

  • خرید هدیه خاص برای روز مادر
  • یه هدیه خاص برای پدر
  • هدیه روز مادر از دیجی کالا
  • هدیه برای مادر شوهر

هدایای تبلیغاتی

  • خرید هدیه خاص
  • هدیه خاص برای مادر
  • کادو خاص برای همسران
  • هدیه خاص برای خانم ها

هدیه ساعت دیواری

  • هدیه خاص برای دوست
  • ایده برای تولد مامان
  • ایده برای تولد مادر زن
  • ایده برای روز مادر

2.3/5 - (6 امتیاز)
این نوشته در هنر ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

7 دیدگاه برای “خرید هدیه خاص و خلاقانه هنری برای روز مادر و همسر

  1. اشتراک‌ها: هدیه های تبلیغاتی عید نوروز - هدایایی تبلیغاتی نوروز صنایع دستی اصفهان|فیروزه کوبی|هدیه تبلیغاتی

  2. میناکاری گفته:

    بله خرید حضوری هم داریم برای دریافت آدرس فروشگاه با شماره 09138888250 تماس حاصل فرمایید

  3. مهدی گفته:

    ایرانی ها به مادرشان اغلب قابلمه و دیگ زودپز و پتو و قاشق چنگال هدیه می دهند .بابا نکنید اینکار را مگر اینکه او زن فقیری باشد و از حداقل وسایل آشپزخانه محروم و خودش تقاضای چنین هدایائی بکند ..، مادر آدم سر آشپز و کلفت دائمی خانه نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *