آراهنر هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و بسته بندی

آراهنر به معنی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با آراسته شدن با جعبه ها و بسته بندی های شیک و مدرن محصولات فاخر و خاص هنر آریایی ایران زمین را زیباتر نموده و گزینه ای عالی برای هدایای تبلیغاتی و سازمانی می نماید.

صنایع دستی در بسته بندی های شیک ارزش واقعی هنر را حفظ میکند از این رو گالری صنایع دستی هنرلوکس با افتخار با طراحی و خلق ایده های جدید در تلفیق هنر های صنایع دستی ایرانی و به خصوص شهر اصفهان با یکدیگر و قرار دادن آنها در بسته بندی های لوکس و زیبا بستری بسیار مناسب جهت حمایت از هنرمندان عزیز سرزمینان و حمایت ویژه از تولید کنندگانی که در اوج زحمت و هنر دست خویش کمترین بهره و سود را در فروش محصولات میبردند حالا مجموعه هنرلوکس با حذف واسطه ها تهیه از تولید کننده اصلی و تولید مستقیم دسته محصولات میناکاری و خاتم کاری و ملیله کاری در گارگاه های تولید صنایع دستی هنرلوکس علاوه بر اشتغال زایی هنرمندان رشته های صنایع دستی ر حمایت های ویژه ای نموده است. امید است گام کوچکی در رونق هنر دست سرزمینامان ایران برداشته باشیم.

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

استفاده از صنایع دستی در هدایای تبلیغاتی باعث چرخش چرخ بسیاری از کسب و کار های کوچک و بزرگ می شود. با توجه به این محصولات صنایع دستی علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود قابلیت های کاربردی نیز دارند و دوام عمر بسیار زیادی دارند. شما با هدیه دادن صنایع دستی به مشتریان و کارمندان خود نام کسب و کار و برد خود را سالیان سال در خاطر آن فرد هک می نمایید و با توجه به ارزش مادی و معنوی هدیه شما که بسیار بالا می باشد برای شما و بیزینس شما ارزش قائل می شود.

صنایع دستی آراهنر

گالری هنرلوکس با توجه به خلا استفاده از بسته بندی های شیک در صنایع دستی پس از برسی های فراوان، حال مفتخر به خلق بسته بندی های هنری بسیار زیبا است که این دسته از عملیات بسته بندی لوکس و زیبای صنایع دستی را با نام آرا (زیستن) آراهنر آغاز نموده است.صنایع دستی اصفهان اثر دست هنرمندان نصف جهان و پیشکشی به علاقه مندان در سراسر کشور است.

بهترین هدایای تبلیغاتی

در فرهنگ ایرانی صنایع دستی فاخر خود را به عنوان هدیه تبلیغاتی جهت سازمانها و ارگان ها در استفاده می شود. برخی از هداياي تبليغاتي صنايع دستي علاوه بر زیبایی و استفاده در دکوراسیون منزل یا محل کار مورد استفاده کاربردی نیز قرار می گیرد. فروش عمده صنایع دستی میناکاری ، فیروزه کوبی ، ملیله کاری ، تابلو های قلمزنی ، مس و نقاشی و … در تهران و سایر شهرهای کشور از اصفهان بسادگی چند کلیک انجام می گردد. معمولا هنرهای دستی ایرانی بر اساس سلیقه عمومی مردم طراحی و تولید می گردد و از این رو مورد توجه همگانی قرار دارد.

قیمت مناسب و محل خرید هدایای صنایع دستی سازمان ها و ادارات برای همایش و مراسم های مختلف چالش مسئولین روابط عمومی شرکت ها می باشد. محصولات فرهنگی و هنری دست ساز بسیار زیاد و متنوعی را می تواند برای شخصیت ها و سلیقه های مختلف ، جذاب باشد. انواع جعبه های و پک های لوکس تبلیغاتی، تندیس های میناکاری و دیگر محصولات تکی صنایع دستی موجود در سایت فروشگاه هنرلوکس امکان درج پلاک های اختصاصی با متن دلخواه شما و لوگو کسب و کار شما بر روی آنها تنوع بسیار خوبی برای مشتریان فراهم می آورد تا مخاطب شما با توجه به سلیقه و بوجه شما بهترین هدیه را دریافت نموده باشد.

بهترین هدایای تبلیغاتی

تحت عنوان آراهنر هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و بسته بندی ما چیزی فراتر از یک کالا را به شما ارائه می دهیم. آنچه در این بسته ی لوکس از ما دریافت می کنید قابی از چند هنر و صنعت در کنار هم است به گونه ای که لوکس بودن و زیبایی آن دریافت کننده ی این هدیه را مسرور خواهد کرد.

 

 

کاربردهای بسته های هدایای تبلیغاتی

این بسته های لوکس را می توانید به افراد مختلفی هدیه بدهید.

اگر مدیر یک مجموعه هستید در مناسبت های مختلف مانند روز کارگر یا کارمند، عید نوروز یا تقدیر از کارمندان و کارگران ، برای آن ها هدایای تبلیغاتی تهیه کنید. این نوع هدیه ها ارزشی فراتر از یک ارزش مادی دارند. زیرا حاصل هنر دست هنرمندان ایرانی هستند.

اگر مدیر یک مدرسه هستید هدایای تبلیغاتی بهترین گزینه به عنوان هدیه روز معلم برای مدرسین در مجموعه شما می باشد.

اگر می خواهید روز زن ، روز مادر یا روز دختر یکی هدیه متفاوت و خاص به دلبندتان بدهید، پیشنهاد ما یک باکس از هدایای تبلیغاتی است.

اگر با شرکتی قراردادی بسته اید، پروژه به اتمام رسیده است، می توانید در پایان کار به عنوان تشکر و یادبود یک باکس از هدایای تبلیغاتی را به آن مجموعه هدیه بدهید (این کار یکی از بهترین روش های بازاریابی نوین است).

اگر پدر یا مادری هستید که دوست دارید فرزند خود را بیشتر با هنر و صنعت مردم میهن خودش آشنا بکنید، در مناسبت های مختلف مثل روز دانش آموز، روز جوان ، روز دختر یا پسر ، تولد ، جایزه ی نمرات خوب ، عیدی سال جدید یا به هر مناسبتی که فکرش را بکنید می توانید یک بسته از هدایای تبلیغاتی آراهنر را به او هدیه بدهید.

شما چه پیشنهاد دیگری دارید؟ برای ما بنویسید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *